اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت بولینگ استان اصفهان خبر داد:

میزبانی آفریقا از ورزشکار بولینگ اصفهانی

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان گفت: یکی از بازیکنان هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان برای شرکت در رقابت‌های بولینگ آفریقا عازم این کشور شد.

میزبانی آفریقا از ورزشکار بولینگ اصفهانی
پانته‌آ صادقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: سارا عطایی برای شرکت در رقابت‌های بولینگ آفریقا که مدت این مسابقات حدود دو هفته در نظر گرفته شده است، ایران را به مقصد آفریقا ترک کرد.
وی تاکید کرد: ورزشکاران رشته بولینگ و بیلیارد استان اصفهان به صورت اصولی با هزینه‌های شخصی خود و البته حمایت‌های این هیئت به رقابت‌های برون مرزی اعزام می‌شوند.
نایب رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان در ادامه صحبت‌های خود اشاره‌ای به رقابت‌های جهانی ژاپن  کرد و افزود: در رقابت‌های ناین بال ژاپن، ایران برای نخستین بار در قسمت بانوان این مسابقات شرکت کرد.
وی با بیان اینکه شقایق صانعی از اصفهان برای نخستین بار توانست در رقابت‌های ناین بال ژاپن حضوری فعال داشته باشد، تصریح کرد: در رقابت‌های ناین بال، بازی به‌گونه‌ای است که قدر‌های دنیا بازی را در دست گرفته و احتمال اینکه زمان به سایر بازیکنان نیز نرسد وجود دارد.
صادقی تاکید کرد: با اینکه در رقابت‌های ناین بال کشور ژاپن حرفه‌ای‌های دنیا شرکت کرده بودند، اما نماینده اصفهانی کشورمان از سه موقعیت خوب این مسابقات استفاده کرد و برای این موضوع مورد تشویق همگان قرار گرفت.
وی در ادامه صحبت‌های خود اشاره‌ای به برنامه‌های آموزشی هیئت بیلیارد و بولینگ استان اصفهان کرد و افزود: برای برگزاری دوره‌های تئوری مربیگری از هم ‌اکنون ثبت‌نام را آغاز کرده‌ایم.
نایب رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان با بیان اینکه برگزاری دوره‌های زبان تخصصی رشته بیلیارد و بولینگ مدنظر این هیئت قرار گرفته است، تاکید کرد: با هماهنگی‌های انجام شده با یکی از شرکت‌های اصفهان، برگزاری  دوره‌های یوگا برای ورزشکاران هیئت بولینگ و بیلیارد نیز انجام می‌شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول