اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

بسیج قدرتمند‌ترین مؤلفه امنیت ملی ایران است

خبرگزاری فارس: استاندار قزوین گفت: در حالی که دنیا به توان تجهیزاتی و تسهیلاتی خود می‌نازد ما از بسیج به عنوان نیروی مسلح به سلاح ایمان و پاسدار ارزش‌ها به عنوان قدرتمند‌ترین مؤلفه امنیت ملی بهره‌مند هستیم.

بسیج قدرتمند‌ترین مؤلفه امنیت ملی ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین احمد عجم ظهر امروز در تجمع 10 هزار نفری بسیجیان قزوین که در خیابان شهدا برگزار شد، اظهار داشت: در ابتدا از حضور پرشور شما مردان و زنان در این حماسه مقاومت و پایداری تشکر می‌کنم.
وی ادامه داد: همچنین از حضور پرشور روحانیت معظم، خواهران و برادران، مسئولان استان، نیروهای نظامی و انتظامی و اعضای شورای تأمین که در این هوای سرد حضور پرشوری در این مراسم دارند، سپاسگذارم.
استاندار قزوین اضافه کرد: بسیج یادگار بی‌بدیل امام راحل است و ما به روح آن امام بزرگ درود می‌فرستیم که راه انقلاب و امام و همچنین صیانت از دستاوردهای نظام بزرگترین وظیفه ماست.
وی عنوان کرد: امروز آمده‌ایم تا تجدید پیمان با رهبر معظم انقلاب و سالار شهیدان و سرور آزادگان داشته باشیم، امروز آمده‌ایم تا در تجدید ‌بیعت در رهبری اعلام کنیم که قوام، دوام و آمال و اندیشه‌های امام راحل با صیانت مدبرانه و اندیشمندانه رهبر معظم انقلاب هدایت می‌شود.
وی تصریح کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی شاهد بیداری اسلامی در اقصی نقاط دنیا هستیم که باید این بیداری را یکی از دستاوردهای گرانسنگ انقلاب دانست.
عجم خاطرنشان کرد: بسیج یک مکتب، تفکر و اعتقاد راسخ است و کسانی که غیر از این به بسیج نگاه می‌کنند باید بدانند که بسیج را به خوبی درک نکرده‌اند.
در واقع بسیج با آن ویژگی‌های خاص خودش امروز به الگو در دنیا تبدیل شده است.
وی توضیح داد: ویژگی‌های مهمی در بسیج و افراد بسیجی وجود دارد که عشق و ایمان، ابتکار، نوآوری و ... ویژگی‌های هستند که رهبر معظم انقلاب به این ویژگی‌ها به عنوان مهمترین ویژگی‌های بسیج و بسیجیان اشاره کرده‌اند.
استاندار قزوین گفت: کسانی که فرهنگ و تفکر بسیجی را ترویج می‌کنند باید به این نکته توجه داشته باشند که بسیج همه آحاد جامعه را در برمی‌گیرد و این نیروی بسیج الگوی بی‌بدیلی برای بیماری و هوشیاری همه ملل مسلمان شده است.
وی افزود: رهبر انقلاب نیز فرموده‌اند که نباید تنها در جنبه دفاعی بسیج را ببینیم بلکه بسیج مجموعه‌ای است که در عرصه‌های مختلف همچون سازندگی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی و حتی در دیپلماسی خارجی نیز می‌تواند با هوشمندی نقش‌آفرینی کند و مطالبات ملی را پیگیری کند و با روش و تفکر بسیجی مسائل را به نفع ایران اسلامی رقم بزند.
عجم اضافه کرد: در این ۳۳ سال که از تشکیل بسیج می‌گذرد شاهد پیشرفت‌های زیادی در حوزه علمی و فناوری بوده‌ایم که این پیشرفت‌ها را باید ناشی از تفکر بسیجی بدانیم.
وی توضیح داد: ما مسئولان و همه کسانی که می‌خواهند در راستای خدمتگزاری به مردم حرکت کنند و برای توسعه و ترویج کشور در ابعاد مختلف قدم بردارند باید به این تفکر اعتقاد داشته باشیم چرا که امروز به برکت این تفکر و فرهنگ ایران اسلامی به بالندگی خود می‌بالد و می‌نازد.
وی تصریح کرد: در دنیا مؤلفه‌هایی برای امنیت ملی وجود دارد که نیروهای مسلح و قوای نظامی و انتظامی، تجهیزات، توان اطلاعاتی و ... است ولی در ایران اسلامی مؤلفه‌ای برای امنیت ملی داریم که در هیچ جای دنیا وجود ندارد و در واقع آنها از این مولفه بی‌بهره‌اند و این مولفه بسیج است که به سلاح ایمان مسلح است.
استاندار قزوین یادآور شد: وقتی نیرویی در یک ارتش سازمان یافته قرار گیرد و مجهز به ایمان و کیاست و هوشمندی باشد قطع یقین بهترین مولفه امنیت ملی خواهد بود و امروز بسیج نقش گرانبهایی را دارد که امیدوارم این تفکر و اعتقاد بیش از گذشته بر اقتدار جمهوری اسلامی بیفزاید و ما نیز با تعصب شهدا و امام راحل هر روز پله‌های ترقی را بپیمائیم.
در ادامه فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین نیز با اشاره به هفته بسیج طی سخنانی بر لزوم عمل به تکلیف در بسیج به عنوان محور حرکت، تأکید کرد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول