اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز بسیج؛

بسیجیان قیر در میدان مرکزی این شهر تجمع کردند

خبرگزاری فارس: به مناسبت روز بسیج گردان‌های رزمی بسیج در قیر در میدان مرکزی این شهر گرد آمدند و با آرمان‌های انقلاب و شهیدان تجدید بیعت کردند.

بسیجیان قیر در میدان مرکزی این شهر تجمع کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از قیر، به مناسبت پنجم آذر ماه و روز بسیج گردان‌های رزمی و سایر اقشار بسیج قیروکارزین با تجهیزات کامل در میدان امام خمینی (ره) شهر قیر گرد یکدیگر آمدند.
در این گردهمایی باشکوه فرمانده سپاه ناحیه قیروکارزین، امام جمعه، فرماندار، دادستان و فرمانده نیروی انتظامی قیروکارزین از یگان‌های حاضر در میدان سان دیدند.
این مراسم با اجرای سرود توسط بسیجیان، اجرای برنامه‌های رزمی توسط گروه‌های ورزشی بسیج، سخنرانی فرمانده سپاه و امام جمعه قیروکارزین و همچنین رژه گردان‌های بسیج از مقابل جایگاه همراه بود.
به گزارش فارس، بهروز صادقی فرمانده سپاه ناحیه قیروکارزین در این مراسم اظهار داشت: تفکر بسیجی دارای جایگاه و مرتبه‌ای است که بالاترین افتخار را برای خود شهادت می‌داند و به فضل خدا این خط و صراط مستقیمی که فرزندان انقلاب انتخاب کرده‌اند به برکت و هدایت ولایت فقیه ادامه دارد.
وی با اشاره به برنامه‌های دشمن برای جدایی فرزندان ما از انقلاب و مقابله بسیج با آن بیان داشت: امروز بسیج تنها یک نیروی رزمی نیست و تمام اقشار را در برگرفته است و بسیج سازندگی، فرهنگی، پزشکی، دانش‌آموزی، علمی، فناوری، پژوهش، مهندسین و بسیج عشایر گوشه‌ای از آن است.
صادقی در پایان افزود: بسیج به فرمان ولایت و در خط او به موقع و به هنگام عمل می‌کند و افتخار ما این است که به عنوان یک بسیجی در خدمت نظام و رهبری باشیم.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول