اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه مجلس:

بسیج سبب اقتدار نظام است

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: بی شک بسیج عاملی بازدارنده برای دشمن است و اقتدار نظام را به همراه دارد.

بسیج سبب اقتدار نظام است
جاسم ساعدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش اظهار داشت: دشمن برای حمله به ایران تردیدی به خود راه نمی‌داد اگر بسیج و مردم ایران اسلامی در صحنه‌های مختلف حضور نداشتند و به این دلیل بسیج عاملی بازدارنده برای دشمنان ایران اسلامی محسوب می‌شود.
وی افزود: ایران اسلامی در راستای دفاع از حق و حقیقت در جامعه جهانی در حال فعالیت است و به این دلیل دشمنان با ایران سره جنگ دارند.
وی تاکید کرد: عزت امروز ایران اسلامی مرهون زحمات روزهای حماسه بسیجیان در طول هشت سال دفاع مقدس و اطاعت محض از ولایت فقیه زمان خویش است.
 ساعدی افزود: ایران اسلامی برای پاسداشت ارزش‌های والای انقلاب از هیچ دشمنی ترسی به دل راه نمی‌دهد و به این دلیل آماده مقابله با دشمنان است.
وی با اشاره به اهداف متعالی و هدفمند بودن زندگی بسیجیان گفت: با توجه به ایثارگری‌ها و اطاعت محض بسیجیان از ولایت فقیه این نتیجه به ذهن افراد متبادر می‌شود که افراد بسیجی نمونه و الگوی انسان‌های کامل هستند.
 ساعدی تصریح کرد: بسیجی کسی است که شناخت کافی به خدای خود دارد و در عین حال بالاترین دانش و اخلاق را برای رسیدن به اهداف متعالی خود به‌کار می‌گیرد.
 عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ایران اسلامی در شرایط کنونی از نظر جایگاه علمی در جهان از جایگاهی بسیار خوب برخوردار است و به این دلیل دشمنان در حال تحریم بیشتر ایران هستند زیرا از پیشرفت ایران ترس به دل دارند.
نماینده شوش افزود: بی‌تردید جامعه بسیجیان بیشترین ارتباط و علاقه با نظام ولایی خویش دارند و همواره با جدیت در راستای منویات مقام معظم رهبری و پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی گام بر می‌دارند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول