اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‎کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوای گلستان:

بسیج نیروی کارآمد برای حضور در همه میدان‎ها است

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‎کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوای استان گلستان گفت: بسیج فقط یک نیروی مسلح و نظامی نیست بلکه نیروی کارآمد برای حضور در همه میدان‎ها است.

بسیج نیروی کارآمد برای حضور در همه میدان‎ها است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حمیدرضا بهمن‎نژاد ظهر امروز در جمع بسیج دانش‎آموزی گرگان ‎اظهار داشت: رویکرد بسیج در سال‎های اخیر از رویکردی نظامی و امنیتی به رویکرد فرهنگی و مبارزه با تهاجم دشمن در جنگ نرم معطوف شده است.
وی خاطرنشان کرد: توجه به مقوله فناوری، علم‎افزایی و سازندگی کشور از مقوله‎های مهمی است که بسیج به آن توجه جدی و وافری دارد.
معاون هماهنگ‎کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوای گلستان به رخدادهای اخیر و بی‎سابقه جهان اسلام اشاره کرد و بیان داشت: انقلاب‎هایی که در کشورهای تونس، مصر، لیبی، یمن، بحرین و سایر کشورها رخ داده از سه شاخص اساسی چون اسلامی، مردمی و ضدآمریکایی و ضد صهیونیستی برخوردار بوده است.
بهمن‎نژاد تصریح کرد: مردمی بودن این انقلاب‎ها و نهضت‎های اخیر نشان‎دهنده همان بخش از بسیج جهان اسلام است به طوری که وجه اشتراک بین همه این کشورها در خیزش‎ها اخیر در مقایسه با انقلاب اسلامی در خیزش‎های مردمی در کف خیابان‎ها است.
وی یادآور شد: در خیزش‎های اسلامی این طور نیست که گروه‎های سیاسی و تشکل‎ها بخواهند با یک نظام سیاسی در قالب بیانیه‎ای مخالفت کنند بلکه حضور عامه مردم در صحنه، برای تعیین سرنوشت دخالت می‎کند.
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوای گلستان با بیان اینکه عدم حضور مردم در نظام‎های مبتنی بر آرمان‎های الهی قطعا لطمه می‎خورد، اذعان داشت: اتفاقاتی که امروز در جهان اسلام شاهدیم نشان‎دهنده خیزش عمومی گسترده مردمی با فریاد بلند عدالت‎خواهی است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول