اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس داوران عکس جشنواره فیلم و عکس هجرت:

جشنواره هجرت می‌تواند در بخش کشوری حضور موثری داشته باشد

خبرگزاری فارس: رئیس داوران عکس جشنواره فیلم وعکس هجرت گفت: توجه به ظرفیت‌های استان در حوزه عکس و نیز وجود عکاسان صاحب‌نظر در این حوزه، این جشنواره می‌تواند در بخش کشوری نیز حضور موثری داشته باشد.

جشنواره هجرت می‌تواند در بخش کشوری حضور موثری داشته باشد
فرامرز عامل بردبار در حاشیه اختتامیه جشنواره فیلم و عکس هجرت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: در جشنواره فیلم و عکس هجرت پنج هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که ارسال این تعداد عکس از یک موضوع نشان از استقبال مطلوب از این جشنواره بوده است.
رئیس داوران عکس جشنواره فیلم و عکس هجرت ادامه داد: استان  خراسان رضوی و مشهد به عنوان یکی از قطب‌های موثر در حوزه عکاسی کشور است که در این راستا برگزاری این گونه جشنواره‌ها باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که از حضور عکاسان حرفه‌ای و صاحب‌نظر برای ارائه آثار فاخر بهره گرفته شود.
وی در ارتباط با برگزاری جشنواره فیلم و عکس هجرت و حضور بسیج سازندگی در این عرصه گفت: این جشنواره که به نوعی برپایه اقدامات فرهنگی شکل گرفته است را نباید صرفا با نگاه هنری دید و یا اینکه با آن مقایسه کرد.
رئیس داوران عکس جشنواره فیلم و عکس هجرت اظهار داشت: جشنواره هجرت، جشنواره‌ای کاربردی از برگزاری اردوهای طرح هجرت است که در آن نگاهی به آثار و اقدامات شکل گرفته در این عرصه و در قالب‌های آثار هنری عکس و فیلم دارد.
بردبار ادامه گفت: در برگزاری جشنواره فیلم و عکس هجرت به دو مقوله یکی برگزاری اردوهای هجرت و دیگری ارائه آثار هنری به منظور انعکاس این اقدامات باید توجه کرد.
رئیس داوران عکس جشنواره فیلم و عکس هجرت اظهارداشت: عظمت برگزاری اردوهای طرح هجرت بیش از آن چیزی بود که در آثار ارائه شده به نمایش گذاشته شد که در این میان آنچه که می‌توان گفت این است که در این حوزه باید به امر آموزش بسیجیان توجهی ویژه شود.
وی در  ادامه به نقش حمایت‌های مادی و معنوی مسئولان فرهنگی استان در ارائه آثار به جشنواره فیلم و عکس هجرت اشاره کرد و اظهار داشت: قطعا حمایت‌های مادی و معنوی از سوی مسئولان می‌تواند در شکل‌گیری هرچه بهتر جشنواره فیلم و عکس هجرت نقش موثری داشته باشد.
رئیس داوران عکس جشنواره فیلم و عکس هجرت تاکید کرد: با توجه به ظرفیت‌های استان در حوزه عکس و نیز وجود عکاسان صاحب‌نظر در این حوزه، این جشنواره می‌تواند در بخش کشوری نیز حضور موثری داشته باشد.
وی اظهارداشت: آنچه که مسئولان برگزارکننده این جشنواره هجرت باید در برنامه‌ریزی‌های سال ‌آینده خود منظور کنند نگاه تخصصی به این عرصه با بهره‌گیری از کارشناسان صاحب‌نظر است.
رئیس داوران عکس جشنواره فیلم و عکس هجرت ادامه داد: همچنین در فراخوانی که برای این جشنوراه تهیه می‌شود نیز به گونه‌ای طراحی شود که در آن بستر برای حضور فعال عکاسان فراهم شود چرا که فراخوان جشنواره امسال فیلم و عکس هجرت در حد مناسب این جشنواره نبود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول