اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی:

جشنواره هجرت گامی در سازندگی کشور است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی جشنواره هجرت را گامی برای سازندگی بیشتر کشور معرفی کرد.

جشنواره هجرت گامی در سازندگی کشور است
عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: جشنواره هجرت گامی برای سازندگی بیشتر کشور است.
عفت شریعتی اظهار داشت: این جشنواره راهی برای سریدن به آرمان بزرگ امام خمینی (ره) برای آبادانی هر‌چه بیشتر ایران اسلامی است.
وی با اشاره به تاکیدات ویژه مقام معظم رهبری درباره اردوهای جهاد سازندگی افزود: ایشان در این رابطه تاکیدات بسیار زیادی را داشته‌اند.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی بسیج را بهترین منعکس کننده مشکلات مناطق محروم به جامعه دانست و متذکر شد: در همین راستا در طول سال‌های اخیر اقدامات مهمی صورت گرفته است.
وی اردوهای هجرت را از جمله این اقدامات برشمرد و بیان داشت: این اردوها علیرغم سازندگی در کشور سبب افزایش روحیه نوع دوستی و خدمت به خلق در جوانان می‌شود.
شریعتی بسیج را بهترین تریبون برای معرفی مشکلات مناطق محروم جامعه برشمرد و تاکید کرد: این روحیه در بسیجیان باید بیش از پیش قوت گیرد.
وی عنوان داشت: در همین راستا بسیجیان می‌توانند مشکلات مناطق محروم را به مسئولان به بهترین شکل ممکن منتقل کنند.
عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی ابراز داشت: این امر به دلیل محسوس کارآیی و اثر بخشی آنان در این زمینه است.
وی اعلام کرد: بر اساس فرمایش رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در خصوص سازندگی باید همه دست‌در دست یکدیگر داده و برای ساختن ایران از هیچ کوشی مضایقه نکنیم.
شریعتی  با بیان این که بسیج باید به‌ عنوان یک آیینه در منعکس کردن تکالیف و وظایف جامعه کوشش کند، اردوهای هجرت نیز یکی از مهم‌ترین فعالیت‌ها در این رابطه است.
وی برگزاری جشنواره هجرت را قدمی موثر برای رسیدن به نقاط مثبت در این زمینه دانست و خاطرنشان‌‌ کرد: بسیج فرهنگ چگونه زیستن را به جامعه بازگو می‌کند.
عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در همین راستا تاثیرگذاری نخبگان در برگزاری اردوهای طرح هجرت بسیج سازندگی و این جشنواره بسیار بالا است.
 در همین راستا سازمان بسیج سازندگی به آثار منتخب در قالب شعر، عکس، فیلم کوتاه، خاطره و داستان‌نویسی جوایز نفیسی اهدا می‌کند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول