اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی گلستان:

همایش شکوه هجرت در گلستان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی گلستان گفت: همایش شکوه هجرت ویژه گروه‌های جهادی دانشجویی در هفته بسیج در گلستان برگزار می‌شود.

همایش شکوه هجرت در گلستان برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمد محمدنیا ظهر امروز در جمع دانشجویان بسیجی گرگان اظهار داشت: همایش شکوه هجرت ویژه گروه‌های جهادی دانشجویی به منظور فراهم کردن زمینه تعامل بین گروه‌ها و کانون‌های جهاد و خدمت‌رسانی و تقدیر و تشکر از فعالان عرصه سازندگی در آخرین روز از هفته بسیج در استان برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: امروز بسیج دانشجویی به‌عنوان یک تشکل نظم یافته با بنیان محکم معنوی، عقیدتی و بصیرتی در دانشگاه‌ها ایفا نقش می‌کند و در بسیاری از جایگاه‌ها، شوراها و هیئت‌های تصمیم‌گیری مراکز آموزش عالی نظرات سازنده و موثری ارائه می‌دهد.
مسئول بسیج دانشجویی گلستان در ادامه گزارشی از عملکرد اردوهای جهادی دانشجویی گلستان ارائه کرد و افزود: در سال جهاد اقتصادی 68 گروه جهادی از دانشجویان مراکز آموزش عالی گلستان به محرومیت‌زدایی در 67 روستای محروم استان پرداختند.
محمدنیا تصریح کرد: در مجموع 20 هزار و 478 نفر روز دانشجو در قالب 68 گروه جهادی در عرصه های عمرانی، فرهنگی، آموزشی، هنری، فرهنگی، مشاوره، بهداشتی، اعتقادی به ترویج روحیه بسیجی و فرهنگ کار و تلاش و محرومیت‌زدایی در مناطق محروم استان پرداختند.
وی در خصوص برنامه‌های بسیج دانشجویی گلستان در هفته بسیج گفت: در هفته مبارک بسیج در سطح ناحیه، دفاتر، حوزه‌ها و پایگاه‌های تابعه بیش از 50 برنامه در حال اجراست که در سطح دانشگاه‌های استان برگزار می‌شود.
مسئول بسیج دانشجویی گلستان برگزاری یادواره‌های شهدا، گرامیداشت روز بسیج دانشجویی در روز دوم آذر، همایش شکوه هجرت، نمایشگاه‌های شهدا و دفاع مقدس، مسابقات مختلف ورزشی، نشست‌های بزرگ دانشجویی را از برنامه‌های شاخص بسیج دانشجویی استان برشمرد که در هفته بسیج در حال برگزاری است. 
محمدنیا اظهار داشت: با توجه به تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری در خصوص برگزاری کرسی‌ها و ایجاد فضای گفتمان دانشجویی در دانشگاه‌ها، اخیرا در جلسه‌ای با مسئولان نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان در دانشگاه آزاد گرگان تشکیل شد که در آن جلسه راهکارهای بهتر اجرا شدن و فراهم کردن زمینه‌های اجرای کرسی‌ها بررسی شد و هم اکنون بستر لازم برای برگزاری کرسی‌ها در دانشگاه‌های استان مهیا شده است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول