اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

توجه به پیشکسوتان از ملزومات ورزش است

خبرگزاری فارس: استاندار قم گفت: حضور پیشکسوتان در بدنه ورزش موجب رفع نقایص و ضعف‌ها و بروز توانایی‌ نسل جوان و مستعد ورزش می‌شود.

توجه به پیشکسوتان از ملزومات ورزش است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور سه‌شنبه شب در جمع اعضای هیئت مدیره انجمن پیشکسوتان ورزش استان قم تصریح کرد: حضور پیشکسوتان در ورزش هم می‌تواند موجب رشد و بالندگی ورزش شود و هم اینکه در ساختار ورزش زمینه تحول را ایجاد کند.
وی ادامه داد: شما پیشکسوتان اعتبار جامه و ورزش هستید و مردم همواره احترام زیادی برای قشر پیشکسوت ورزش کشور قائل بوده و هستند، باید به پیشکسوت احترام گذاشته شود تا ورزش همچنان مسیر رشد و تعالی خود را با بهره‌گیری از تجربه این عزیزان ادامه دهد.
استاندار قم اضافه کرد: نگاه اسلام به موسپیدان و پیشکسوتان هر عرصه‌ای بسیار ویژه است و حتی در روایات آمده که به موی سپید باید احترام گذاشت، بنابراین انتظار از جامعه ورزش این است که با احترام به این نسل زمینه حضور آنها را در ورزش ایجاد کند.
وی خطاب به پیشکسوتان ورزش استان قم تصریح کرد: حتما حضور مقتدرانه و فعالانه‌ای در ورزش داشته باشد، باتجربه‌های ورزش را شناسایی کنید و از تجربه و توان آنها برای حرکت رو به جلوی ورزش قم بهره‌برداری کنید.
موسی‌پور عنوان کرد: قطعا در بین پیشکسوتان عناصر مفید و برجسته‌ای هستند که صاحب فکر و ایده بوده و می‌توان از آنها در مدارس، مساجد و محیط‌های ورزشی در راستای تربیت نسل جوان و با استعداد جامعه در ورزش یاری گرفت.
وی ابراز کرد: اینکه انجمن پیشکسوتان ورزش قم راه‌اندازی شده و به شکل جدی فعالیت می‌کند را به فال نیک می‌گیریم اما انتظار این است که تربیت بدنی استان نسبت به تاسیس انجمن خیریه ورزش قم نیز اقدام کند چرا که از ملزومات ورزش است.
استاندار قم بیان کرد: قطعا با اعتبارات دولتی هر چقدر هم که تلاش کنیم نمی‌توانیم کمبودهای ورزش را جبران کنیم، یقینا در بین پیشکسوتان وجود دارند کسانی که از انگیزه بالایی برای سرمایه‌گذاری در ورزش برخوردارند و حتی اگر به دنبال سود هم باشند، حضورشان در ورزش مفید است و باید زمینه جذب آنها را فراهم کرد.
وی ورزش را عامل ایستادگی در مقابل ناهنجاری‌ها و تهاجم فرهنگی دانست و اظهار کرد: هر چقدر به سمت ورزش بیایید این یک عبادت است.
موسی‌پور در پایان از حمایت استانداری از انجمن پیشکسوتان ورزش استان قم خبر داد و عنوان کرد: آن مقداری که از این مجموعه امکان‌پذیر باشد، حتما حمایت می‌کنیم.
در این نشست شجاع‌فرد مدیرعامل و حسین‌جمال، البرزیان، درخشش‌فر، سامانی و عرب اعضای هیئت مدیره انجمن پیشکسوتان ورزش استان قم نیز حضور داشتند و در آغاز جلسه شجاع فرد گزارشی از نحوه تشکیل و فعالیت این انجمن ارائه کرد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول