اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بازنشستگی استان فارس:

استان فارس 76 هزار بازنشسته دارد

خبرگزاری فارس: مدیر بازنشستگی استان فارس گفت: در استان فارس بالغ بر 76 هزار بازنشسته داریم که از این تعداد 42 هزار نفر در شیراز هستند.

استان فارس 76 هزار بازنشسته دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مدیر بازنشستگی استان فارس در آیین تجلیل از بازنشستگان دانشگاه شیراز اظهار داشت: به منظور ایجاد زمینه‌های مساعد برای ارتقای مقام و منزلت بازنشستگان و ایجاد نشاط و انگیزه در آن‌ها برنامه‌های متنوعی در این استان در حال اجرا است.
محمدباقر حکیم‌ زاده نیک افزود: در استان فارس بالغ بر 76 هزار بازنشسته داریم که از این تعداد 42 هزار نفر در شیراز هستند.
حکیم‌زاده بیان داشت: در حال حاضر سه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، جهرم و فسا در استان فارس وجود دارد که این سه دانشگاه بعد از آموزش و پرورش بیشترین تعداد بازنشستگان در این استان را به خود اختصاص داده‌اند.
وی گفت: کانون بازنشستگان علوم پزشکی شیراز یکی از فعال‌ترین کانون‌های بازنشستگی در استان فارس است که در زمینه تورهای مسافرتی با سازمان بازنشستگی همکاری می‌کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در ادامه این جلسه اظهار داشت: برنامه‌ریزی و توجه موسسات، سازمان‌ها و نهادها باید به گونه‌ای باشد که ارتباط آنان با بازنشستگان قطع نشود و این افراد همچنان در دل‌ها باقی بمانند و برنامه‌ریزی برای تکریم، شادابی و نشاط این افراد از جامعه امری ضروری است. 
محمدهادی ایمانیه گفت: یکی از اقدامات خوبی که در دانشگاه علوم پزشکی شیراز اتفاق افتاده است توجه به طب سالمندان است و کلینیک واقع در درمانگاه امام رضا (ع) فعالیت‌های مرتبط با بهداشت و درمان سالمندان را انجام می‌دهند.  
در مراسم تکریم روز بازنشستگان در دانشگاه علوم پزشکی شیراز از هشت نفر از بازنشستگان برتر در عرصه‌های پژوهشی، آموزشی، علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی و همچنین 114 نفر از بازنشستگان با اهدای تقدیرنامه و تندیس ویژه قدردانی شد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول