اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر آموزش و پرورش:

بسیجی بدون ولایت معنایی ندارد

خبرگزاری فارس: وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه بسیج معنا و مفهوم را از ولایت دریافت می‌کند، گفت: بسیجی بدون ولایت معنایی ندارد.

بسیجی بدون ولایت معنایی ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حمیدرضا حاجی‌بابایی صبح امروز در گردهمایی بزرگ بسیجیان در سپاه پاسداران امیرالمومنین (ع) اظهار داشت: هفته بسیج یکی از زیباترین واژه‌هایی است که در انقلاب اسلامی خلق شد.
وی ادامه داد: این زیبایی توسط امام و برای همیشه تاریخ خلق شده و همواره زنده باقی خواهد ماند، بسیج یکی از زیباترین واژه‌های انقلاب اسلامی است که با نام او ایستادگی، مقاومت، از خود گذشتگی و فداکاری برای تمام ملت ایران در ذهن متبادر می‌شود.
این مسئول اضافه کرد: بسیج معنا و مفهوم را از ولایت دریافت می‌کند اگر تمام زیبایی‌های عالم را به بسیج بدهند، اما زیبایی ولایت را از او بگیرند بسیج هیچ ارزشی ندارد.
حاجی‌بابایی تصریح کرد: آنچه که بسیج را در 8 سال دفاع مقدس و طی 32 ساله گذشته پرآوازه نگه داشته است، ولایت‌مداری بسیج است. 
وزیر آموزش و پرورش گفت: ریسمان الهی و معنا دهنده به هستی و ارزش دهنده به تمام انسان‌ها است که بسیج را همیشه زنده نگه داشته و زنده نگه می‌دارد.
وی ادامه داد: بسیج مانند درخت طیبه و پاک است که در 4 فصل میوه می‌دهد و منظور این است که در همه لحظات شهد شیرین خوشبختی را به کام ملت ایران اسلامی چشانده است.
این مسئول اضافه کرد: البته میوه بسیج و خدمت‌رسانی بسیج یک نشانه دارد و آن نشانه این است که همواره به اذن خداوند است.
حاجی بابایی تصریح کرد: اذن خداوند مهری است که بر این شجره طیبه گذاشته شده است.
وزیر آموزش و پرورش گفت: خداوند دستورات خودش را توسط پیامبر اسلام (ص) برای خوشبختی و آینده پر افتخار انسان‌ها فرستاد و او نیز این پیام رسا را توسط امام معصوم برای انسان‌ها به ودیعه گذاشت.
وی ادامه داد: همه دلخوشی ما این است که امام معصوم بر ما نظارت دارد اما شیرینی کلام امام معصوم از لب‌های بزرگ بسیجی نظام جمهوری اسلامی و نایب بر حق او حضرت آیت‌الله عظما خامنه‌ای صادر می‌شود.
این مسئول اضافه کرد: امروز کشور اسلامی ما با رهبری مقام معظم رهبری و با وجود میلیون‌ها بسیجی یک کشور قدرتمند و پرافتخار در دنیا است.
حاجی‌بابایی تصریح کرد: امروز به همه شهیدانی که در مرزهای ایران اسلامی به شهادت رسیدند و به همه بسیجیان ایران اسلامی اعلام می‌کنیم، امروز نام، یاد و پیام شهیدان در کشورهای منطقه طنین‌انداز شده است. 
وزیر آموزش و پرورش گفت: امروز با رهبری‌های مقام معظم رهبری و با پشتیبانی بسیجیان همه کشورهای منطقه به حرکت درآمده‌اند.
وی ادامه داد: مصر، تونس، بحرین، یمن، عراق، افغانستان، لبنان و همه کشورهای منطقه پیام مقام معظم رهبری را دریافت کردند.
این مسئول اضافه کرد: امروز آمریکای جنایتکار با انقلاب شکوهمندی روبه‌رو است که سخن از فطرت انسان‌ها می‌گوید.
حاجی‌بابایی تصریح کرد: امروز آمریکا خود را در برابر یک انقلاب جهانی می‌بیند و همواره نظام مقدس جمهوری اسلامی را تهدید می‌کند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: این تهدیدهای تکراری از موضع قدرت نیست این از موضع ضعف است، ضعفی که در منطقه بر او عارض شده ضعفی که در دنیا بر او عارض شده است.
وی ادامه داد: ملت بزرگ ایران اسلامی شعار دولتمردان آمریکا که سیاست‌های خود را از رژیم صهیونیستی می‌گیرند، در طول 32 ساله گذشته بسیار شنیده و دیده‌اند. 
این مسئول اضافه کرد: چه کسی می‌تواند بر ملت ایران اسلامی حمله نظامی کند، چه کسی می‌تواند کوچک‌ترین اشتباهی را در رابطه با حمله نظامی علیه ایران اسلامی حتی برای یک‌بار آزمایش کند. 
حاجی‌بابایی تصریح کرد: روزی ملت ایران اسلامی با کمترین سلاح در تمام مرزهای خودش در برابر یک دنیا ایستاد و در نتیجه پیروز شد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: آن روز بر تکیه بر ایمان و با تکیه بر اسلام و قرآن توانست این پیروزی بزرگ را به دست آورد.
وی ادامه داد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی که از پر قدرت‌ترین کشورهای در زمینه دفاعی است و هیچ‌ وقت در گذشته و آینده برای هیچ کشوری تهدید نیست.
این مسئول اضافه کرد: اما اگر روزی آمریکای جنایتکار و یا هر کشور دیگری اراده کند بر جمهوری اسلامی حمله نظامی کند قطعا بداند به فرموده مقام معظم رهبری پاسخ ملت ایران پاسخی پشیمان کننده است.
انتهای پیام/ح10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول