اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در اعتراض به سیاست‌های ضد ایرانی غرب و حمایت از سپاه قدس؛

دانشجویان پیام نور تالش تجمع کردند

خبرگزاری فارس: دانشجویان دانشگاه پیام نور تالش در محکومیت و اعتراض به سیاست‌های ضد ایرانی و اسلامی دولت‌های غربی و آمریکا و حمایت از سپاه قدس ایران اسلامی تجمع کردند.

دانشجویان پیام نور تالش تجمع کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، دانشجویان تالشی عصر امروز در اعتراض به سیاست‌ها و اعلام مواضع اخیر آمریکا در دانشگاه پیام نور تالش تجمع کردند.
دانشجویان با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر صهیونیسم، سپاه قدس ایران خار چشم پلیدان، ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند، آمانو ابزار استکبار است، سیاست‌های غلط غرب و آمریکا را محکوم کردند.
در این تجمع خودجوش تشکل‌های دانشجویی دانشگاه پیام نور تالش با نثار فاتحه به روح پرفتوح شهدای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با آرمان‌های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند. 
تعدادی از اساتید و کارکنان دانشگاه نیز پس از حضور متحد دانشجویان که با درخواست تشکل‌های دانشجویی و موافقت شورای فرهنگی دانشگاه صورت گرفته بود به جمع دانشجویان معترض به سیاست‌های آمریکا و غرب پیوستند.
 
*دانشجوی ایرانی سرباز ولایت است 
رئیس دانشگاه پیام نور تالش با حضور در تجمع تشکل‌های دانشجویی اظهار داشت: اقدام امروز دانشجویان لرزه‌ای بر دولتمردان غربی وارد می‌کنند تا بدانند که دانشجوی ایرانی سرباز ولایت و تشنه شهادت است.
سید حامد هاشمی با تبریک و تسلیت شهادت سردار تهرانی‌مقدم و 16 نفر از همرزمانش افزود: این واقعه و نیز شهادت فرمانده سپاه رودبار و همراهانش در سامرا دارای مفاهیم بلند و عمیقی است و نشان می‌دهد هنوز هم راه شهادت برای بندگان مخلص و بی‌ریا باز است. 
این مسئول گفت: اظهارات اخیر مقامات آمریکایی درباره سپاه قدس محکوم است و غرب باید بداند که اهانت به سپاه قدس توهین به مردم است.
 
*جهاد علمی مشت محکی بر دهان آمریکاست                                
وی با بیان اینکه دانشجویان در عرصه علمی و پژوهشی باید بیش از پیش تلاش کنند، بیان داشت: جهاد علمی دانشجویان و اساتید ایران اسلامی مشت محکی بر دهان آمریکاست.
هاشمی با بیان اینکه ولایت‌مداری، عملکرد درخشان و قدرت نرم سپاه قدس کابوس کاخ سفید شده است، ابراز داشت: دشمنان نظام اسلامی از ترورها، تهاجم نظامی، تحریم‌های مختلف علمی، اقتصادی، سیاسی و تهدید هسته‌ای نتیجه‌ای نگرفتند و اکنون جبهه و تهاجم خود را تغییر داده و جنگ نرم را سرلوحه مبارزه خود با اسلام قرار داده‌اند و هدف قرار دادن سپاه قدس توهم آمریکا در جنگ نرم برای تخریب این نهاد ارزشی در انقلاب اسلامی است. 
این مسئول خاطرنشان کرد: دانشگاه‌ها دژهای مستحکمی هستند که با فرماندهی استادان متعهد و متخصص و افسران جوان و رشید دانشجو خط و مشی فرهنگی جامعه را رقم می‌زنند.
به گزارش فارس، همایش «سپاه قدس دانشگاه ولایت‌مداری» همزمان با هفته بسیج با حضور بیش از 300 استاد و دانشجوی نخبه علمی و فرهنگی گیلان در دانشگاه پیام نور تالش برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول