اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

دارنده عالی‌ترین رتبه داوری بین‌المللی بدمینتون ایران خبر داد:

حضور داوران ارشد کشور در پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی پیام نور

خبرگزاری فارس: دارنده عالی‌ترین رتبه داوری بین‌المللی بدمینتون ایران از حضور داوران ارشد کشور در پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی پیام نور خبر داد.

حضور داوران ارشد کشور در پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی پیام نور
محمد‌حسین‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در ساری اظهار کرد: 14 داور ممتاز کشور قضاوت پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی پیام نور کشور را برعهده داشتند که شش داور این مسابقات در چند بازی بین‌المللی کار قضاوت مسابقات بدمینتون را برعهده داشتتند.
دارنده عالی‌ترین رتبه بین‌المللی بدمینتون در ایران با اشاره به حضور کادر قوی داوری در مسابقات المپیاد فرهنگی ورزشی پیام نور خاطر‌نشان کرد: مشکل خاصی از نظر قضاوت در این دوره از رقابت‌ها اتفاق نیفتاد.
وی با اشاره به سابقه 14 ساله خود در داوری بازی‌های بدمینتون تاکید کرد: به عنوان سرپرست تیم داوری در این رقابت‌ها حضور داشتم.
حسین‌زاده با اشاره به حضور چند‌ داور کشورمان در مسابقات بین‌المللی به حضور تیم داوری ایران در مسابقات آسیایی گوانگجو چین اشاره و عنوان کرد: دو داور ایرانی برای ارتقای سطح داوری خود در کلاس‌های بین‌المللی داوری به خارج از کشور اعزام شدند که موفق به کسب گواهینامه داوری بین‌المللی شدند.
وی در مورد ضریب اشتباهات داوری در بدمینتون خاطر‌نشان کرد: میزان اشتباهات داوری در رشته انفرادی پیام نور بسیار کم بود ولی در بازی‌های دونفره باید دقت بیشتری شود.
رئیس هیئت داوری پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی پیام نور در مورد برنامه‌اش برای انجام قضاوت در عرصه های ملی بیان کرد: برای قضاوت مسابقات به بحرین دعوت شدیم که شورای برون مرزی به خاطر نبود امنیت در این کشور با خروج ما از کشور به مقصد بحرین موافقت نکرد.
پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی پیام نور در ساری با حضور 31 استان کشور در حال برگزاری است و در این رقابت‌ها هزار و 117 دانشجو پیام نور به مدت یک هفته با هم به رقابت پرداختند.
این مسابقات با هدف تقویت روحیه پهلوانی و ایجاد نشاط در بین دانشجویان پیام نور برگزار می‌شود که بنا به تصمیمات مسئولان ورزشی پیام نور از سال‌های آینده المپیاد فرهنگی ورزشی پیام نور هر دوسال یک بار برگزار می‌شود و به جای برگزاری هر ساله المپیاد، مسابقات ورزشی پیام نور در مراکز استان‌ها پیگیری می‌شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول