اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در پنجمین المپیاد دانشجویان پسر دانشگاه‌های پیام نور کشور؛

رکورد شنای دانشجویان المپیاد دانشجویی پیام نور کشور شکسته شد

خبرگزاری فارس: در پنجمین المپیاد دانشجویان پسر دانشگاه‌های پیام نور کشور رکورد شنای دانشجویان المپیاد دانشجویی پیام نور شکسته شد.

رکورد شنای دانشجویان المپیاد دانشجویی پیام نور کشور شکسته شد
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری،‌ در پنجمین المپیاد دانشجویان پسر دانشگاه‌های پیام نور کشور رکورد شنای دانشجویان المپیاد دانشجویی پیام نور شکسته شد.
در پنجمین دوره مسابقات فرهنگی ورزشی المپیاد دانشجویی دانشگاه‌های پسر پیام نور کشور در رشته ورزشی شنا رکورد شنای 100 متر توسط جمال چاووشی‌فر شناگر ملی‌پوش دانشگاه پیام نور اصفهان شکسته شد.
جمال چاووشی‌فر که در این دوره از مسابقات با قهرمانی خود موفق به کسب سه مدال طلا و یک مدال برنز در این المپیاد شد، در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ساری بیان کرد: از اینکه در این رقابت‌ها به عنوان قهرمانی دست پیدا کردم خیلی خوشحالم، ولی خوشحالی فراوانم در این المپیاد شکسته شدن رکورد شنای 100 متر به میزان یک دقیقه و 40 ثانیه بود که در طول مسابقات المپیاد دانشجویان پیام نور کشور شکسته شد.
وی میزبانی دانشگاه پیام نور مازندران را در این مسابقات مطلوب ارزیابی و بیان کرد: میزبانی این دوره از مسابقات از هر نظر نسبت به سال‌های گذشته بهتر و مطلوب‌تر بوده است.
چاووشی‌فر در ادامه تصریح کرد: شنا ورزش مهیج و پرتحرکی است که نیاز به حمایت بیشتر مسئولان و سرمایه‌گذاران دارد ولی اسپانسرها حمایت چندانی از این مسابقات نمی‌کنند.
قهرمان و دارنده سه مدال رنگارنگ شنای المپیاد پنجم دانشجویان پیام نوری در ساری عنوان کرد: از مسئولان و برگزارکنندگان المپیاد می‌خواهیم در رسانه‌های گروهی و جمعی به پخش زنده مسابقات شنا بپردازند و در تبلیغ و پیشرفت این رشته ورزشی تلاش کنند.
چاووشی در پایان از میزبانی خوب مازندران در این دوره از مسابقات تشکر ‌و خاطرنشان کرد: از مسئولان المپیاد می‌خواهم که از نظر کیمیت و کیفیت این مسابقات هرساله بهتر از سال‌های گذشته برگزار شود.
به گزارش فارس، جمال چاووشی‌فر 21 سال سن دارد و پنج سال به عضویت تیم‌های ملی جوانان و بزرگسالان کشورمان درآمده و در بازی‌های آسیایی گوانگ جو نیز به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در ترکیب تیم ملی شنا حضور داشت.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول