اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار لاریجان:

جاده هراز همچنان مسدود است/ امدادرسانی به 200 مسافر

خبرگزاری فارس: بخشدار لاریجان گفت: جاده هراز از روز گذشته تاکنون مسدود است.

جاده هراز همچنان مسدود است/ امدادرسانی به 200 مسافر
محمدرضا نصیری دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با بیان اینکه جاده هراز از روز گذشته به دلیل توفان شدید مسدود شده است، اظهار داشت: مسدود شدن جاده هراز در منطقه پشت امامزاده هاشم(ع) به سمت تهران در منطقه آهک‌دره رخ داده است.
وی با اعلام اینکه هم‌اکنون جاده‌های استان مازندران باز است و مشکلی برای عبور و مرور وجود ندارد، گفت: جاده هراز در انتهای حوزه استحفاظی مازندران به سمت تهران مسدود شده است.
نصیری با تاکید بر اینکه این جاده از صبح دیروز همچنان مسدود است، خاطرنشان کرد: روز گذشته این منطقه شاهد کولاک شدید هوا بوده است.
این مسئول با اشاره به اینکه روز گذشته به دلیل کولاک تنها تعدادی از مسافران توانستند وارد استان مازندران شوند، گفت: روز گذشته از طریق هلال‌احمر به 200 نفر از این مسافران کمک‌رسانی شده است.
بخشدار لاریجان با اعلام اینکه به احتمال زیاد مسیر هراز تا ظهر امروز بازگشایی می‌شود، اذعان داشت: هوای بخش لاریجان آفتابی است و باران و برف روز گذشته نیز خسارتی در این منطقه نداشته است.
 انتهای ‌پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول