اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

ایجاد آلودگی‌های اخلاقی هدف دشمنان است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: ایجاد آلودگی‌های اخلاقی هدف دشمنان است بنابراین والدین همانطور که مراقب سلامت جسمی فرزندان خود هستند نباید از پاکی و طهارت روحی آنان غافل شوند.

ایجاد آلودگی‌های اخلاقی هدف دشمنان است
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین در جشنواره قرآنی خانواده کارکنان ناجا در قزوین بیان کرد: پاکی و طهارت روحی فرزندان، بالاترین وظیفه والدین بوده و از سلامت جسمی آنان مهم‌تر است.
وی ادامه داد: قرآن به عنوان مهم‌ترین کتاب آسمانی تنها مرجعی است که می‌تواند سعادت دنیا و آخرت انسان را تأمین کرده و جامعه‌ای که عامل به دستورات الهی باشد علاوه بر آخرت از دنیای سعادتمندی برخوردار خواهد بود.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تأکید بر اهمیت مأنوس بودن قرآن و تأثیر آن در زندگی از والدین خواست لااقل روزی یک آیه از قرآن کریم را برای فرزندان خود خوانده و معنی و پیام آن را برای آنان توضیح دهند.
وی تصریح کرد: ایجاد آلودگی‌های اخلاقی هدف دشمنان است و همانطور که ما مراقب سلامت جسمی فرزندان خود هستیم و به آن اهمیت می‌دهیم، از پاکی و طهارت روحی آنان نباید غافل شویم زیرا بالاترین وظیفه والدین ایجاد زمینه تعالی روحی فرزندان بوده و از سلامت جسمی آنان از اهمیت بیشتری برخوردار است.
باریک‌بین خاطرنشان کرد: خانواده‌ها به موضوع تهاجم فرهنگی توجه بیشتری داشته و با هوشیاری تمام تلاش خود را برای خنثی‌سازی توطئه دشمن به کار گیرند.
در ادامه فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار کرد: در جامعه ما مردم مجری احکام اسلامی بوده و قرآن مهجور نیست، این کتاب عظیم چگونگی زندگی با معنویت، انسانیت و اخلاق را به ما آموزش داده است.
مسعود جعفری نسب عنوان کرد: مردم ایران در اجرای دستورات و احکام الهی همواره مصمم بوده و جهاد مقدس هشت‌ساله این ملت در مقابل دشمنان دین نشان‌دهنده توجه جدی مردم به قرآن و عمل به فرامین آن است.
وی یادآور شد: در کشور ما تقید و پایبندی به دستورات قرآن از بالاترین جایگاه برخوردار بوده و این کتاب شریف به هیچ عنوان در جامعه ما مهجور نیست.
فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به بیداری اسلامی در کشورهای منطقه، آن را نشأت گرفته از آموزه‌های قرآنی دانست و گفت: امروز تمام ظالمان در کنار هم قرار گرفته‌اند ولی جمعیت عظیم مردم با الهام از وحی الهی در مقابل آنان محکم ایستاده‌اند.
وی هدف از برگزاری محافل قرآنی را آشنایی فرزندان با آموزه‌های دینی دانست و یادآور شد: امیدواریم با تمسک به آیات الهی بتوانیم زندگی آرام و همراه با امنیت و معنویت داشته باشیم.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول