اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرضا:

تفرقه‌افکنی بین مردم بزرگ‌ترین آرزوی دشمنان ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرضا گفت: مسئولان باید با رفتار خود از بروز تفرقه بین مردم که از بزرگ‌ترین آرزوهای دشمنان نظام است جلوگیری کنند.

تفرقه‌افکنی بین مردم بزرگ‌ترین آرزوی دشمنان ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت‌الاسلام سیف‌الله یعقوبی با بیان این مطلب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرضا اظهار داشت: مرگ و جدا شدن از دنیای فانی به عنوان یک واقعیت بزرگ در زندگی بشر نهاده شده است.
وی ادامه داد: هر چند دل کندن از دنیا و لذایذ دنیوی برای بسیاری از انسان‌ها امر خوشایندی نیست اما هیچ کسی را گریزی از مرگ و انتقال به عالم باقی نیست.
امام جمعه شهرضا در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به سالروز تشکیل بسیج مستضعفین افزود: یکی از مهم‌ترین دلایل توفیق بسیج در طی سه دهه اخیر، مردمی بودن این تشکل بوده که نشات گرفته از تدبیر حضرت امام خمینی (ره) در راستای تاسیس این نهاد مردمی است.
وی با اشاره به لزوم حفظ وحدت در تمامی سطوح جامعه اضافه کرد: اصول‌گرایان باید با رفتار خود به اختلافات موجود خاتمه بدهند و زمینه صمیمیت و برادری را در کشور مهیا کنند.
یعقوبی با تشریح اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: افرادی که قصد کاندیدا شدن در این انتخابات را دارند باید شعارهای خود را مطابق با آرمان‌های امام، رهبری و شهدا قرار دهند و وحدت را به عنوان محور امور در نظر داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در شهرضا با اشاره به فرا رسیدن ایام سوگواری محرم افزود: مسیری که ما در آن در حال حرکت هستیم باید راه حق که همان راه امام حسین (ع) است، باشد و مردم ما باید در چارچوب عزاداری‌های محرم معرفت دینی هم پیدا کنند و همگان باید بدانند که این قیام امام حسین (ع) بود که اسلام را زنده و پویا نگاه داشت و این مراسم‌های عزاداری انقلاب مردم را در 33 سال گذشته بیمه کرده است.
یعقوبی با اشاره به اهمیت توجه خطیبان و وعاظ در طول ایام محرم و صفر به عزاداری‌ها گفت: یکی از مهم‌ترین مسایلی که روحانیون و سایر مسئولان در این زمینه باید مد نظر داشته باشند تلاش برای ایجاد محبت و ولایت اهل‌بیت (ع) و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در این ایام است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول