اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جهرم:

روحیه بسیجی باید در جهان گسترش یابد

خبرگزاری فارس: امام جمعه جهرم گفت: باید روحیه بسیجی در سطح کشورهای دنیا گسترش یابد و رهبری انقلاب نیز بر این امر تاکید بسیاری دارند.

روحیه بسیجی باید در جهان گسترش یابد
به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، حجت‌الاسلام لطف‌الله دژکام در خطبه‌های آخرین جمعه از ماه ذی‌حجه جهرم با اشاره به گرامیداشت سی و دومین سالروز هفته بسیج اظهار داشت: باید به تمام جوان‌های بسیجی خدا قوت و خسته نباشید گفته و آن‌ها را تشویق به توسعه این امر مقدس در سطح جامعه کنیم تا آرمان‌های بسیج در سطح جهان گسترش یابد.
وی جهرم را از شهرستان‌های پیشگام در امر سازماندهی اقشار مختلف بسیج در سطح کشور عنوان کرد و افزود: بسیجیان جهرم در طول سال‌های متمادی در سطح استان فارس مقام نخست فعالیت‌های فرهنگی، علمی، هنری و غیره را به خود اختصاص داده و این امر نشان از غیرت، همیت، دینداری و فکر برتر جوانان شهر ما دارد.
دژکام با بیان اینکه غیرت باعث می‌شود فکر و اندیشه به کار افتاده و به به پیش رود ابراز داشت: بسیجی کسی است که دلداده آرمان‌های انقلاب بوده و برای حفظ و حراست از آن از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.
وی با بیان اینکه امروز بسیج باید بتواند الگوی تمام عیار جهان باشد خاطرنشان کرد: باید روحیه بسیجی در سطح کشورهای دنیا گسترش یابد و رهبری انقلاب نیز بر این امر تاکید بسیاری دارند.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ایام سوگواری حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) تصریح کرد: وظیفه همگان است که امسال مانند سال‌های پیش با جدیت تمام این ایام نورانی و مقدس را گرامی داشته و برای سیدالشهدا (ع) به سوگ بنشینیم.
امام جمعه جهرم با بیان اینکه هیئت‌های مذهبی، شاعران آیینی و نوحه‌سرایان وظیفه سنگینی را بر عهده دارند گفت: باید در نوحه‌ها مباحث نماز، عبادت و شهادت مطرح شود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول