اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته امداد:

کمیته امداد ادغام شدنی نیست

خبرگزاری فارس: سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره)گفت: کمیته امداد که یادگار ارزشمند امام خمینی (ره) است، ادغام نمی‌شود.

کمیته امداد ادغام شدنی نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسین انواری صبح امروز در اجلاس مدیران و روسای کمیته امداد 16 استان شمالی کشور در اردوگاه ثامن‌الائمه مشهد اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی منحل نمی‌شود.
وی تصریح کرد: کمیته امداد جزئی از نظام مقدس جمهوری اسلامی است که منظومه انقلاب اسلامی را تشکیل می‌دهد و همه باید در پاسداری نهاد تلاش کنیم.
سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: فرهنگ سازی یکی از بزرگ‌ترین رسالت‌های کمیته امداد است که در عین اقتدار و نفوذ زیاد می‌تواند آسیب‌پذیر نیز باشد و در این راستا همه وظیفه حراست از این نهاد را داریم.
انواری با اشاره به نقش مدیران کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف مدیران وظیفه ارتباطی است که برای ساماندهی حضور مردم باید ارتباط قوی و گسترده و مداوم ایجاد شود.
وی اعتماد سازی را از دیگر وظایف مدیران عنوان کرد و گفت: هر چه بتوانیم اعتمادسازی را بیشتر و از
ریزه‌کاری‌ها پرهیز کرده و در مقابل خواسته‌های نا حق دیگران سر خم نکنیم، می‌توانیم در ادامه
خدمت‌رسانی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق باشیم.
سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه هدف اصلی کمیته امداد در سال 90 ازدواج تمام دختران در سن ازدواج است، گفت: ما باید به‌گونه‌ای رفتار کنیم که جهیزیه‌های دختران توسط خیرین مهیا شود و هیچ دختر پا به ازدواجی در کمیته امداد به خاطر جهیزیه ازدواج نکند.
انواری به موضوع اشتغال نیز اشاره و یادآور شد: اشتغال پل پایداری و تعامل با دولت است و ما باید امسال بتوانیم بیش از 300 هزار شغل ایجاد کنیم و برای صورت گرفتن این موضوع رایزنی‌هایی با بانک‌ها شده است که تسهیلات لازم را اخذ کنیم.
وی سهم خراسان رضوی از این میزان فرصت شغلی را 20 هزار عنوان کرد و افزود: 7 هزار فرصت شغلی تاکنون در خراسان رضوی ایجاد شده که تا پایان سال‌جاری به 20 هزار می‌رسد.
سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) ادامه داد: ثباتی که در خط کمیته امداد به‌ویژه در عرصه‌های سیاسی اجتماعی فرهنگی در اطاعت‌پذیری از ولی‌فقیه وجود دارد از ابتدای انقلاب وجود داشته است و امیدواریم همین‌گونه هم باقی بماند و بازوی محکمی برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول