اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش:

خودکفایی افراد زیرپوشش مهم‌ترین اولویت کمیته امداد است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش گفت: خودکفایی افراد زیرپوشش، مهم‌ترین اولویت کمیته امداد است.

خودکفایی افراد زیرپوشش مهم‌ترین اولویت کمیته امداد است
علی‌اکبر جوکار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش از بدو تاسیس با تمام توان در راستای کاهش فقر و رفع نیازهای مستمندان جامعه گام برداشته است.
وی افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) یک نهاد مردمی است که با جمع‌آوری کمک‌های مردمی و خیرین جامعه در راستای کاهش فقر و توانمندسازی اقشار نیازمند جامعه حرکت کرده است.
جوکار با اشاره به سیاست‌های جدید دولت در برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) بیان داشت: یکی از سیاست‌های اصلی دولت در زمینه کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های کم ‌درآمد است و کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش نیز همگام با سراسر کشور در این مسیر گام برداشته است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش خاطرنشان کرد: سیاست جدیدی که دولت خدمتگزار پیش رو گرفته کاهش 10 درصدی افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در قالب طرح ریزش است.
جوکار بیان داشت: طرح ریزش از مصوبات دولت است و تصمیم‌گیری کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش هیچ تاثیری در اجرای این طرح ندارد.
وی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش در حال حاضر بیشترین درصد میزان افراد تحت پوشش در کشور را به خود اختصاص داده و به بهترین نحو در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم حرکت می‌کند.
این مسئول متذکر شد: از لحاظ شرایط قانونی افراد بالای 55 سال شامل ارائه خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) می‌شوند، ولی در شرایط خاص شاهد پوشش افراد زیر این سن خواهیم بود.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش تصریح کرد: افرادی که شرایط اشتغال و فعالیت دارند با پرداخت وام اشتغالزایی زمینه اشتغال‌آفرینی ایشان را فراهم کرده و وی را از پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) خارج می‌کند.
جوکار در ارتباط با اهمیت اجرای طرح وام اشتغال اذعان داشت: گسترش مشاغل از اهداف و سیاست‌های اصلی شورای اسلامی شهر آبپخش است و اجرای این طرح سبب تحقق سیاست‌های دولت در زمینه اشتغال می‌شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول