اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از آغاز سال‌جاری صورت گرفت؛

کمک کمیته امداد به دانشجویان مددجوی زنجانی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگی و آموزش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: از آغاز سال‌جاری مبلغ 2 میلیارد ریال کمک به دانشجویان زیر پوشش این نهاد پرداخت شده است.

کمک کمیته امداد به دانشجویان مددجوی زنجانی
پیمان چترنور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در حال حاضر کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان خدمات بسیاری را به دانشجویان زیر پوشش ارائه می‌دهد.
وی ادامه داد: در حال حاضر یک‌هزار و 150 دانشجو زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان بوده و از خدمات این نهاد استفاده می‌کنند.
رئیس اداره فرهنگی و آموزش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان یادآور شد: از آغاز سال‌جاری مبلغ 2 میلیارد و 170 میلیون ریال کمک به دانشجویان زیر پوشش این نهاد پرداخت شده است.
وی بیان کرد: همچنین از محل اعتبارات ابلاغی از دور سوم سفر ریاست جمهوری به استان زنجان مبلغ 140 میلیون تومان کمک به کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان ابلاغ شده که به حساب دانشجویان زیر پوشش این نهاد واریز شده است.
چترنور در ادامه با اشاره به برخی از اقدامات انجام شده توسط اداره فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان اضافه کرد: ارائه خدمات مشاوره‌ای به دانش‌آموزان و دانشجویان از اقداماتی است که توسط این اداره صورت گرفته است.
وی تصریح کرد: آموزش مهارت‌های زندگی و آگاه‌سازی دانش‌آموزان زیر پوشش این نهاد در راستای پیشگیری از اعتیاد از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط حوزه فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) است.
رئیس اداره فرهنگی و آموزش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص سال جهاد اقتصادی یادآور شد: مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان نیز برای نیل به این هدف اقدامات بسیار خوبی را در حال انجام دارند.
وی ترویج فرهنگ کار و تلاش در بین خانواده‌ها و به ویژه‌ دانش‌آموزان را از اقدامات انجام شده توسط حوزه فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان عنوان کرد و افزود: سوق دادن دانش‌آموزان و دانشجویان زیر پوشش برای یادگیری مهارت‌های فنی و حرفه‌ای نیز در راستای توانمند سازی هر چه بیشتر مددجویان زیر پوشش این نهاد نیز از دیگر برنامه‌های صورت گرفته توسط این نهاد است.
چترنور در ادامه با اشاره به اجرای طرح جامع آموزشی و تربیتی توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) را نیز از اقدامات این نهاد عنوان کرد و ادامه داد: این طرح به صورت کشوری برای مددجویان زیر پوشش این نهاد اجرا می‌شود.
وی بیان کرد: این طرح به منظور ارتقای فرهنگی، اجتماعی و دینی مددجویان زیر پوشش این نهاد اجرا شده است.
رئیس اداره فرهنگی و آموزش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان از دیگر اقدامات این نهاد ارائه مشاوره‌های تحصیلی و رفتاری توسط رابطان حاضر در مدارس نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط این نهاد است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول