اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کربلای مازندران:

سپاه کربلای مازندران آمادگی دفاع از کشور در هر موقعیتی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه کربلای استان مازندران گفت: لشگر سپاه کربلای مازندران در هر موقعیتی آمادگی دفاع از کشور را دارد.

سپاه کربلای مازندران آمادگی دفاع از کشور در هر موقعیتی است
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، محمد تقی شاهچراغی شامگاه دیروز در مراسم تجلیل از خانواده سه شهید منطقه عملیاتی شمال غرب کشور با بیان اینکه عمده قوای لشگر کربلای مازندران و گردان مالک چالوس جوان هستند، بیان داشت: منطقه عملیاتی شمال غرب کشور اقلیمی سخت و راه‌های نامناسب است ولی به لحاظ آمادگی و روحیه بالای جوانان نخستین چیزی که در ذهن مرور می‌شد رشادت‌های دوران دفاع مقدس و صفای شهدا بود.
وی تصریح کرد: لشگر با توجه به محدودیت‌هایی که داشته با نقطه قوت نیروی انسانی کارآمد توانست ماموریت خود را در شمال غرب کشور به شایستگی به پایان برساند.
شاهچراغی با اشاره به اینکه توفیق رشادت‌های رزمندگان سپاه کربلای مازندران دارای آثار منطقی، داخلی و بین المللی بود، خاطرنشان کرد: مقاومت در شمالغرب کشور موجب شد سه شهید از مازندران تقدیم شود و برداشت ما این است در هر شرایطی لازم باشد پاسداران در هر نقطه‌ای از کشور آمادگی دفاع را دارند.
فرمانده سپاه کربلای استان مازندران افزود: وقتی اعلام شد تا داوطلبان در منطقه شمال غرب اعزام شوند پاسداران، بسیجیان و بازنشستگان از نیروهای داوطلبی بودند که آمادگی خود را اعلام کردند و اعزام صورت گرفت و این اعلام حضور بیانگر آن است که سپاه همچنان آماده است و امیدواریم که سربازی امام و رهبری را برای همیشه نگه داریم.
شاهچراغی با اشاره به اینکه برای آمادگی بیشتر باید به رفع برخی از مشکلات پرداخته شود، اظهار داشت: در حوزه مقدور و امکانات، مشکلاتی است که در ستاد احیا مورد بررسی قرار گیرد تا برخی از مسائل دو یگان مازندران باتوجه به اینکه موانع قانونی ندارد، حل شود.
این مسئول اذعان داشت: برخی از نیازمندی‌ها در حوزه استانی همراهی دستگاه‌های اجرایی را می طلبد تا شرایطی فراهم شود دو یگان آمادگی کامل برای اجرای ماموریت‌ها را داشته باشند.
به مناسبت هفته بسیج به یاد سه شهید سپاه کربلای مازندران، شهیدان سید محمود موسوی، مصطفی صفری و محمد منتظر قائم که  در منطقه شمال غرب به شهادت رسیدند از خانواده‌های این شهدا تجلیل شد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول