اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

تجربه بازنشستگان میراث ارزشمندی برای جامعه است

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه فرد بازنشسته، عنصر مهم تجربه است، گفت: تجربه بازنشستگان میراث ارزشمندی برای جامعه است.

تجربه بازنشستگان میراث ارزشمندی برای جامعه است
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی شامگاه پنج‌شنبه در مراسم گرامیداشت روز خانواده و تجلیل از بازنشستگان نمونه استان، با اشاره به جایگاه و مقام بازنشستگان اظهار داشت: بازنشسته، فردی سرشار از تجربه و محصولی از کار و تلاش دلسوزانه است.
وی افزود: بازنشستگان دارای کوله‌باری از تجربه، فکر و اندیشه هستند و باید از تجربیات آنها نهایت استفاده را برد.
استاندار هرمزگان ضمن تاکید بر اینکه باید نگاه جامعه نسبت به بازنشستگان به‌عنوان فردی باتجربه فراوان باشد، ادامه داد: در نظام اعتقادی و اسلامی مقوله‌ای با عنوان بازنشستگی معنایی ندارد و انسان در طول حیات و زندگی در قبال خود و جامعه مسئول است.

*حکم بازنشستگی سند پایان کار نیست
نماینده عالی دولت در استان با اشاره به اینکه حکم بازنشستگی سند پایان کار نیست، ادامه داد: روز بازنشستگی، روز تجلیل از خدمات 30 ساله کارمندان است نه پایان کار.
عزیزی افزود: خروج نیروها از نظام اداری به منزله بازنشستگی از فعالیت و کار و تلاش نبوده و انسان از زمانی که مکلف می‌شود تا هنگامی که توان دارد باید در مسیر رشد و تعالی و خدمت به مردم تلاش کند.
استاندار هرمزگان با بیان اینکه بازنشستگی آغاز انتقال توانایی انسان از جسم به فکر است، افزود: کسی که برای خدمت و دفاع از ارزش‌های اسلامی پا به عرصه‌ای می‌گذارد، زمان نمی‌شناسد.
عزیزی خاطرنشان کرد: مسئولیت فردی که از محیط اداری بازنشسته می‌شود به پایان نرسیده و باید در عرصه خدمت به مردم بیشتر از شاغلین خود را مسئول بداند.
وی با اشاره به لزوم بهره‌گیری از تجربیات بازنشستگان تصریح کرد: بازنشستگان کوله‌بار تجربه خود را به گران‌ترین قیمت ممکن به دست آورده‌اند و باید امکانی فراهم شود که این تجربه‌ها به بهترین شیوه به جوانان منتقل شود.
یادآور می‌شود در پایان این مراسم از 70 نفر از بازنشستگان نمونه دستگاه‌های اجرایی استان توسط استاندار هرمزگان قدردانی شد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول