اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه و دانشگاه کردستان؛

پیشتازی ایران در عرصه‌های مختلف وحشت دشمنان را برانگیخته است

خبرگزاری فارس: استاد حوزه و دانشگاه کردستان با بیان اینکه در حال حاضر ایران اسلامی امن‌ترین و پیشروترین کشور در سراسر دنیا است، گفت: پیشتازی این کشور در عرصه‌های مختلف وحشت دشمنان را برانگیخته است.

پیشتازی ایران در عرصه‌های مختلف وحشت دشمنان را برانگیخته است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام محمد باقی بعد از ظهر امروز در یادواره شهدای دانشجوی پیام نور شهرستان بیجار ضمن تبریک هفته مبارک بسیج، اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا مروری است تا پرده‌های غفلت را از دل‌هایمان برداریم و از شهدای که روزی حافظان این مرز و بوم بودند مدد بخواهیم.
وی افزود: عزت، سرافرازی و پیشرفت همه جانبه کشور مرهون خون پاک و مطهر شهیدان است و شهداء سر آمد و ستاره درخشانی هستند، که هر انسان حقیقت‌‌جو برای رسیدن به کمال باید راه و سلوک آنها را دنبال کند.
این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: در حال حاضر  ایران اسلامی امن‌ترین و پیشروترین کشور دنیا است و این مهم به برکت نثار خون شهدا و ایثارگری‌های آنان محقق شده است.
حجت‌الاسلام باقی با اشاره به تهدیدات اخیر آمریکا علیه ایران، خاطرنشان کرد: تهدیدات اخیری که آمریکا علیه ایران اسلامی دارد، طبیعتا بخشی از آن جنگ‌روانی است که از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون نیز وجود داشته  واین موضوع برای ملت ایران تازگی ندارد.
وی با بیان اینکه بدون شک حفظ اصول و انسجام ملی و پایبندی به ارزش‌هایی که به آنها اعتقاد داریم، قوی‌ترین مانع در برابر تهدیدات دشمنان است، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی با تکیه بر فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی همواره در مقابل منافع همه مستکبران جهان ایستادگی کرده و خواهد کرد.
گفتنی است؛ در پایان این مراسم تعدادی از دانشجویان بسیجی اشعاری را در مورد رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدای دانشجو در طول عمر با برکت نظام اسلامی قرائت کردند و بر بیداری و بصیرت روز افزون دانشجویان در عرصه جنگ نرم و هجمه فرهنگی دشمنان تاکید کردند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول