اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی:

دشمنان به دنبال بی‌هویت کردن جوانان با مواد مخدر هستند

خبرگزاری فارس: جانشین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی گفت: دشمنان برای بی‌هویت کردن جوانان از طریق مواد مخدر عملاً وارد شده‌اند.

دشمنان به دنبال بی‌هویت کردن جوانان با مواد مخدر هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمدرضا یزدان‌پناه ظهر امروز در نشست منطقه‌ای والدین هوشیار در روستای مرزی قلعه‌جق با تبریک هفته بسیج و خانواده اظهار داشت: دشمنان حجم گسترده تبلیغات و جنگ فرهنگی را علیه نظام جمهوری اسلامی آغاز کرده که به فرموده رهبری اعتیاد به مواد مخدر یکی از مهمترین ابزار جنگ تمام عیار فرهنگی علیه نظام اسلامی است.
وی تصریح کرد: امروز سرمایه گذاری کلانی در راستای به اعتیاد کشاندن جوانان از سوی مستکبران صورت می‌گیرد.
یزدان‌پناه توزیع انواع مواد مخدر به ویژه صنعتی در کشور از برنامه‌های استکبار عنوان کرد و گفت: بر همین اساس یکی از مهمترین وظایف بسیجیان و آحاد مردم ارتقای بصیرت و آگاهی برای مبارزه با این بلیه شوم است.
جانشین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی همچنین بر هوشیاری والدین در برابر آسیب‌های مواد مخدر تاکید کرد و افزود: دشمنان از طریق مرگ خاموش که بحث مواد مخدر و آلودگی به مواد افیونی بوده را در برنامه‌های خود دنبال می‌کنند.
به گفته وی، توزیع انواع مواد مخدر به ویژه صنعتی در کشور از برنامه‌های مهم استکبار برای افزایش معضلات اجتماعی در جامعه است.
یزدان پناه با بیان اینکه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی منشأ اعتیاد را دارد، ادامه داد: تمام قتل‌ها، طلاق‌ها، ناهنجاری‌ها و معضلات اجتماعی همه و همه نشان دهنده تأثیرگذاری اعتیاد بر زندگی جوامع امروز است.
وی با اشاره به لزوم پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به ویژه در حوزه مواد مخدر گفت: این پیشگیری در مناطق روستایی و مرزی استان به خاطر برخی از معضلات بیشتر احساس می‌شود.
جانشین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی تصریح کرد: در همین راستا این شورا در قالب نشست‌های مختلف موضوع آسیب‌های اجتماعی ناشی از مواد مخدر، مخاطرات اعتیاد، معرفی انواع مواد مخدر و آثار سوءمصرف و ... را در این مناطق ارائه کرده است.
بر پایه این خبر، در نشست منطقه‌ای والدین هوشیار بیش از 500 نفر از والدین دانش آموزان شرکت داشتند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول