اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله صفایی بوشهری:

دشمنان مسئولان سپاه را عامل عدم پیشرفت خود می‌دانند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: اکنون تمام دشمنان ما انگشت روی سپاه گذاشته‌اند و عدم پیشرفت خود را مسئولان سپاه قلمداد کرده‌اند و همانطور که معاویه‌ها دست روی مالک اشترها گذاشته بودند امروز دشمن دست روی سرداران سپاه می‌گذارد.

دشمنان مسئولان سپاه را عامل عدم پیشرفت خود می‌دانند
به گزارش خبرگزاری فارس از  بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری پیش از ظهر امروز در  گردهمایی کارکنان اطلاعات سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اهمیت و جایگاه تشکیلات اطلاعات در جنگ نرم و سخت اظهار داشت: نظام سلطه و استکبار بر حسب اطلاعاتی که بدست می‌آورند تهاجم خود را آغاز می‌کنند و در تمامی عرصه‌ها بویژه عرصه فرهنگ ضعف‌ها را می‌سنجند و سپس بر اساس کار اطلاعات برنامه ریزی می‌کنند تا به انقلاب اسلامی ضربه بزنند.
وی افزود: نور انقلاب یعنی نور خدا، و ما باید با کار ضد اطلاعاتی تمام سیاست‌های آنها را خنثی کرده و آنها را به شکست، متوقف شدن، منکوب شدن و نیز بیراهی بکشانیم که بحمد الله تاکنون موفق بوده‌ایم.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: اطلاعات رکن زیرساختی و اساسی تمامی حرکت‌های یک نظام چه در حالت تهاجمی و چه حالت دفاعی است.
صفایی بوشهری با اشاره به رشادت‌ها و موفقیت‌های سپاه در عرصه اطلاعات و ضد اطلاعاتی ضمن تقدیر و تشکر خاص خود و امام خامنه‌ای از اطلاعات سپاه عنوان  کرد: تاکنون اطلاعات سپاه بسیار موفق بوده و امروز اطلاعات سپاه یک اصل و رکن انقلاب است.
وی عنوان کرد: اکنون تمام دشمنان ما انگشت روی سپاه گذاشته‌اند و عدم پیشرفت خود را مسئولان سپاه قلمداد کرده‌اند و همانطور که معاویه‌ها دست روی مالک اشترها گذاشته بودند امروز دشمن دست روی سرداران سپاه می‌گذارد.
صفایی بوشهری تصریح کرد: غرب متوجه شده که رکن انقلاب، سپاه و بسیج است و نشانه موفقیت و قدرت نظام را در این دو نهاد یافته‌اند.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با ذکر این نکته که سپاه پاسداران میراث دار سپاه اسلام در بدر و احد و سپاه امیرالمومنین است، گفت: اطلاعات سپاه باید بعد از شناسایی توطئه و دسیسه دشمنان اقدام به خنثی کردن و به تبع آن امن کردن کشور و فضای جهان اسلام کند.
امام جمعه بوشهر در ادامه با توصیه به رعایت اخلاق و تقوا در عرصه اطلاعاتی گفت: دشمن با علم به قدرت اطلاعات ما سعی می‌کند درجه فریب خود را بالا ببرد و با استفاده از فناوری‌های خود فضا را مبهم تر و پیچیده تر کند که ما باید علاوه بر افزایش دانش و علم بروز اطلاعاتی و آموزش‌های لازم و استفاده از منابع انسانی کارآمد به ارتباط با خداوند که دشمنان از آن بی بهره اند، توجه ویژه نشان دهیم.
صفایی بوشهری با تاکید به ارتباط به خدا و بندگی خدا و تقوای الهی افزود: عنصر تقوا در بحث اطلاعاتی بسیار مهم و کارساز است و هر چه درجه بندگی ما با خدا بیشتر باشد خداوند ما را هدایت می‌کند و به چیزهای که دشمنان قصد مخفی کردن آن را داشته باشند آگاه می‌سازد.
وی افزود: تقوا در عرصه اطلاعاتی موجب محبوبیت انسان شده و زمینه تسلط بر کار و کشف امور فوق‌العاده را فراهم می کند.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با یادآوری تاریخ اسلام و تجربه حکومتی امام علی(ع) و وجود دو جبهه ولایتمدار و ضد ولایت در زمان امام علی(ع) گفت: مارقین کسانی بودند که قدرت تحلیل نداشتند و بر اساس اطلاعات غلطی که داشتند مقابل امام علی(ع) قرار گرفتند و حکمیت را بر امام تحمیل کردند و به انحطاط فکری دچار شدند و امروز هم می‌بینیم کسانی که دچار سفاهت فکری سیاسی و دینی هستند الان در جریان فتنه و انحرافی قرار دارند.
مسئول اطلاعات سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر نیز در این نشست، اشراف اطلاعاتی سپاه بر مسائل استان را بسیار بالا دانست.
وی همچنین گفت: برای در خط ولایت بودن باید با روحانیت آگاه و ولایتمدار همراه بود و تنها راه رستگاری و پیروزی نظام با ولایت و رهبری بودن ممکن است.
انتهای خبر/ر10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول