اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه به مناسبت 5 آذر روز بسیج مستضعفان؛

بسیج روز به روز ریشه‌دارتر می‌شود

خبرگزاری فارس: حزب موتلفه استان مرکزی با تاکید بر اینکه بسیج روز به روز ریشه‌دارتر می‌شود، اعلام کرد: پنجم آذر ماه یادآور دستور تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی، مبنی بر تشکیل شجره طیبه و مردمی‌ترین نهاد مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

بسیج روز به روز ریشه‌دارتر می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حزب موتلفه استان مرکزی در بیانیه‌ای به مناسبت پنج آذر روز بسیج مستضعفان که امروز نسخه‌ای از آن به دفتر خبرگزاری فارس ارسال شده،‌‌ آورده است: این روز بزرگ تداعی کننده تلاش‌های جان برکفان در هشت سال دفاع مقدس و یادآور رشادت‌ها و ایثار و از جان گذشتگی غیور مردان بسیجی سرزمین عزیزمان ایران اسلامی است.
در این بیانیه آمده است: بسیج در اندیشه بلند و آفاق گستره حضرت امام خمینی(ره) از آنچنان جایگاهی برخوردار است که ایشان در بیانات ارزشمندشان بسیج را لشکر مخلص خدا دانسته‌اند که دفتر تشکل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضا کرده‌اند.
در این بیانیه با تاکید بر اینکه بسیج شجره طیبه‌ای است که در گلزار معطر انقلاب اسلامی روییده و رشد کرده است و روز به روز تنومند‌تر و ریشه‌دارتر می‌شود، آمده است: حضور میلیون‌ها انسان عاشق انقلابی و مشارکت خیره کننده اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان بالنده، نخبگان و متخصصان در بخش‌ها و سازمان‌های متعدد و حرفه‌ای بسیج، این نهاد مقدس را به‌عنوان عظیم‌ترین پشتوانه نظام جمهوری اسلامی ایران در صحنه‌های دفاع از انقلاب و کیان کشور و همچنین سلاحی استراتژیک در عرصه بازدارندگی و مقابله با تهدیدات معرفی کرده است.
در ادامه این بیانیه آمده است: بسیجی امروز شجاعانه در صحنه مبارزه با ظلم و ستم و نادانی پا در رکاب وارد و در مبارزه با شبیخون فرهنگی، فداکارانه می‌درخشد، تجلی و برتری بسیجی در وصف نمی‌گنجد و پاداش ایثارشان در این جهان پرداختنی نیست، تنها معبود را سزا است که اجر مجاهدت آنان را آن‌گونه که شایسته سودای با او است جبران کند.
این بیانیه می‌افزاید: با حضور بسیجیان در سنگرهای اعتقادی، علمی، سازندگی، فرهنگی و رزمی، پرچمی که پرچمدار وادی عشق حضرت امام خمینی(ره) بر قلل رفیع کرامت و آزادگی به اهتزاز در آورده است، تحت رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای حفظه‌الله تعالی برافراشته خواهد ماند تا به دست یگانه منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر(عج) تقدیم شود.
حزب موتلفه استان مرکزی در این بیانیه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان میهن اسلامی، عزت و سر افرازی همه بسیجیان مخلص را در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و فرمانده معظم کل قوا از خداوند سبحان مسئلت دارد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول