اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه گرگان:

کاسب امین و فقه بازار دستاورد بسیج اصناف است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه گرگان گفت: تحقق دو مولفه کاسب امین و فقه بازار دستاورد تعامل بسیج و اصناف بازار است.

کاسب امین و فقه بازار دستاورد بسیج اصناف است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عباس سیامرزکوهی در همایش تبیین نقش بسیج و اصناف اظهار داشت: بازار جلوه‌ای گویا از فرهنگ مردم یک ملت است که در طول تاریخ کشور ما نیز نقش اساسی و مهمی در جهت دادن سیاست‌های یک دولت داشته و دارد که امروز ما شاهد حضور پررنگ آن در پیشبرد نشر اندیشه های بسیج به منظور تحکیم و تثبیت بازار اسلامی هستیم.
وی افزود: یکی از اهداف مهم بسیج احیا و تحکیم احکام دین است و امروز برترین سلاح ما در جنگ نرم نشر و گسترش فرهنگ نماز است.
فرمانده سپاه ناحیه گرگان گفت: همچنین از آن جایی که دولت اسلامی ایران سر منشا بیداری در منطقه است به دلیل نادیده گرفتن این مهم رژیم‌های سرمایه‌داری ما را به چالش می‌کشند و برای توجیه مردم و سرکوب جنبش وال استریت جامعه اسلامی را زیر سئوال می‌برند.
سیامرزکوهی در ادامه گفت: امید می‌رود بازارهای کشور در ایجاد فرهنگ اقامه نماز اول وقت از سایر سازمان‌ها پیشی گرفته و بار دیگر در راستای به تصویر کشیدن بازار اسلامی حماسه‌ای نو بیافرینند.
فرمانده سپاه ناحیه گرگان اذعان داشت: از آن جایی که بسیج یک جنبش فرهنگی است برای تداوم این حرکت باید همگام با دانش و سیاست‌های روز دنیا باشد و ما به بسیجیان حوزه بازار نیز توصیه می‌کنیم همواره در حال بالا بردن سطح مطالعات و تحقیقات خود باشند تا بتوانند به خوبی از عهده وظیفه تعلیم و تربیت عملی و عمومی خود برآیند.
وی در پایان در خصوص هدف والای امام از تشکیل بسیج گفت: بسیج یک حرکت فرهنگی برای اجرای  اهداف نوین انقلاب بود که امروز به لطف خدای متعال و رهنمودهای رهبری به یک جنبش بزرگ حماسه آفرین در سطح جهانی تبدیل شده است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول