اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان زنجان:

عزت و افتخار کشور از ایثار بسیجیان به دست آمده است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اقتدار امروز انقلاب اسلامی گفت: عزت و افتخار امروز کشور از ایثار بسیجیان به دست آمده است.

عزت و افتخار کشور از ایثار بسیجیان به دست آمده است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عباس راشاد ظهر امروز در جلسه مدیریت بحران شهرستان زنجان اظهار داشت: بسیج و اقداماتی که بسیج انجام می‌دهد، نقش مهمی در ایستادگی و اقتدار کشور دارد.
وی خاطر نشان کرد: بسیج همزاد انقلاب است و درست نه ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) دستور به تشکیل بسیج دادند.
فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه بسیج با فداکاری و ایثار در بسیاری از شرایط دشوار به دفاع از کشور پرداخته است، ادامه داد: مردم و مسئولان باید قدردان این فداکاری‌ها و ایثار باشند.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بسیاری از کشورهای بیگانه در حال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، افزود: مردم، مسئولان و بسیج باید با همکاری یکدیگر در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کنند.
راشاد اظهار داشت: فداکاری و فعالیت‌هایی که بسیجیان انجام می‌دهند، موجب تحولات شگرفی در منطقه شده و اقتدار ایران را افزایش داده است.
وی در ادامه با اشاره به بیداری به وجود آمده در منطقه اضافه کرد: در حال حاضر پرچم اسلام‌ خواهی در کشورهای منطقه برافراشته شده است.
فرماندار شهرستان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مانور فرضی برگزار شده در شهرستان زنجان یادآور شد: این مانور با نظم و همکاری بسیار خوب دستگاه‌های مختلف شهرستان برگزار شد.
وی با اشاره به برخی از نقطه ضعف‌های مانور برگزار شده اضافه کرد: اشرافیت تاکتیکی یکی از مواردی است که باید در برگزاری مانور مورد توجه قرار گیرد.
راشاد همچنین با اشاره به تجمع خوب صورت گرفته در منطقه مورد آزمایش اضافه کرد: باید در مانورهای مختلف محل تجمع مشخص شود تا کسانی که در این محل‌ها تجمع کرده‌اند بر اثر فشار جمعیت آسیب نبینند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای ماه محرم افزود: دستگاه‌های اجرایی باید همکاری‌های لازم را در هر چه بهتر اجرا شدن این برنامه‌ها داشته باشند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول