اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پنجمین روز هفته بسیج صورت می‌گیرد؛

برگزاری همایش 6 هزار نفری بسیج در زنجان

خبرگزاری فارس: همایش 6 هزار نفری بسیج همزمان با پنجمین روز از هفته بسیج، در زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری همایش 6 هزار نفری بسیج در زنجان
جعفر موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: همزمان با پنجمین روز از هفته بسیج، بسیجیان استان زنجان در سالن 6 هزار نفری انقلاب زنجان تجمع می‌کنند.
وی با بیان اینکه 6 هزار نفر از بسیجیان استان در راستای تجدید میثاق با شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی در این تجمع حضور دارند، افزود: علاوه بر شهرستان زنجان این تجمع در نواحی مقاومت شهرهای تابعه استان نیز برگزار می‌شود.
سخنگوی هفته بسیج استان زنجان با اشاره به حضور اقشار مختلف بسیج در این همایش تصریح کرد: قشرهای مختلف بسیج سازندگی، بسیج اساتید، متخصصان، مهندسان، محلات، دانشجویی، طلاب، جامعه پزشکی، هنرمندان و اقشار در این همایش حضور دارند.
وی با بیان اینکه بسیجیان در این همایش با لباس و تجهیزات حضور می‌یابند، تصریح کرد: گروه‌های مختلف بسیجی در این برنامه حضور دارند.
موسوی با اشاره به برنامه‌های مختلف در هفته بسیج غبارروبی مزار شهدا پایین و شهدای گمنام را از برنامه‌های امروز عنوان کرد و گفت: بسیجیان استان برای تجدید میثاق با شهدای انقلاب و هشت سال دوران دفاع مقدس در این مراسم شرکت می‌کنند.
وی برگزاری برنامه شب خاطره در مسجد شهرک آزادگان را از دیگر برنامه‌های سومین روز هفته بسیج در زنجان برشمرد و گفت: این مراسم پس از برگزاری نماز مغرب و عشا با حضور رفیعی یکی از جانبازان جانباز جنگ تحمیلی برگزار می‌شود.
سخنگوی هفته بسیج استان زنجان تصریح کرد: فردا نیز همزمان با چهارمین روز از هفته بسیج، بسیجیان استان در مصلی‌های نماز جمعه حاضر می‌شوند.
وی از سخنرانی نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان در پیش از خطبه‌های نماز جمعه زنجان خبر داد و بیان کرد: در شهرستان‌ها نیز فرماندهان سپاه ناحیه در پیش از خطبه‌ها سخنرانی می‌کنند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول