اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جیرفت:

هدف بسیج حفظ دستاوردهای انقلاب است

خبرگزاری فارس: امام جمعه جیرفت گفت: هدف اصلی از تشکیل بسیج مقابله با تهدیدات و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

هدف بسیج حفظ دستاوردهای انقلاب است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، حجت‌الاسلام اصغر عسکری پیش از ظهر امروز در دیدار فرماندهان سپاه ناحیه جیرفت، گردان 149 علی‌ابن‌ابیطالب (ع) و جمعی از بسیجیان اظهار داشت: هدف اصلی از تشکیل بسیج مقابله با تهدیدات و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
وی افزود: بسیج فعالیت نظامی ندارد‌،‌ سپاه و ارتش مدیران نظامی هستند و بسیج را اداره می‌کنند، بسیج جزو بدنه مردم است و در مواقع لزوم به صحنه می‌آید.
عسکری تصریح کرد: ‌در حال حاضر کار بسیج نظامی نیست‌، بسیج همیشه باید آمادگی دفاع نظامی داشته باشد، اما زمانی که جنگ نیست نباید بسیج تعطیل باشد.
‌وی با بیان اینکه ما امروز با تحریم اقتصادی در قسمت‌های مختلف مواجه هستیم، بیان داشت: دشمن از این طریق کشور را تحت فشار قرار داده است.
عسکری خاطر‌نشان کرد: وقتی ما نتوانیم یک قطعه کوچک از یک راهدار را که در منطقه مستقر است، خودمان تأمین کنیم به مشکل بر می‌خوریم‌، ما‌ برای انجام بسیاری از کارها در کشور امکانات و ملزومات نیاز داریم.
وی گفت: در تحریم‌، یعنی در تهدید هستیم، کار بسیج مقابله با این تهدیدات است‌، بسیج فقط این نیست که در هفته بسیج به عنوان یک نماد در سطح شهر یک سنگر بسازیم، نماد بسیج مقابله با تهدیدها و تحریم‌ها است.
عسکری بیان داشت: رهبر معظم انقلاب‌ سال جاری را به عنوان سال جهاد اقتصادی نامگذاری کردند، این نامگذاری به این دلیل صورت گرفت تا با پیشرفت در زمینه‌های مختلف کشور ما از احتیاج به دیگر کشورها بی‌نیاز باشد.
وی ابراز داشت: روزی بیمارستان‌های کشور ما کلکسیون پزشکان خارجی بود، اما‌ امروز ‌به دیگر کشورها پزشک می‌فرستیم، این یعنی بسیج و کسی در این زمینه نمی‌تواند ما را مورد تهدید قرار دهد.
عسکری بیان داشت: در این ارتباط مقام معظم رهبری فرمودند، دشمن از درون درها را به روی ما بست، اما ملت ما با تلاش خود این درها را از درون باز کرد‌، در زمینه نانو تکنولوژی‌، انرژی اتمی‌، سلول‌های بنیادی، کشور ما در بسیاری از موارد به خود‌کفایی رسید.
وی افزود: ملت ما با تلاش جوانان خود و بدون کمک هیچ کشور خارجی به این پیشرفت‌های عظیم روز دنیا دست یافت، این یعنی بسیج‌، هر کجا تهدید بود، بسیج باید برای مقابله با آن تهدید به میدان بیاید.
عسکری تصریح کرد: امروز در مسائل فرهنگی با جنگ نرم مواجه هستیم در زمینه اقتصادی که نظام ما با چالش‌هایی روبه‌رو است، بسیج باید در این زمینه‌ها وارد عمل شود و با این تهدیدات مقابله کند.
وی همچنین با قدر‌دانی از زحمات گردان 149 علی‌‌بن‌ابیطالب (ع) در برقراری امنیت در شهرستان جیرفت بیان داشت: اگر امنیت در منطقه نهادینه نشود، هرگز جیرفت رشد نمی‌کند.
عسکری اظهار داشت: در زمینه امنیت آنقدر باید کار انجام شود تا مردم احساس امنیت کنند و یکی از عوامل رشد و توسعه جیرفت به دست شما ‌انجام می‌شود در این زمینه سرمایه‌گذاری کنید تا بستر برای رشد شهرستان آماده شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول