اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه علمیه شهرکرد:

بسیج غنی‌ترین تشکل ثبت شده در تاریخ است

خبرگزاری فارس: یکی از استادان حوزه علمیه شهرکرد گفت: بسیج زیباترین و غنی‌ترین تشکلی است که در شناسنامه تاریخ ملت‌ها ثبت شده است.

بسیج غنی‌ترین تشکل ثبت شده در تاریخ است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام علی حجت‌پناه ظهر امروز در جمع بسیجیان شهر فرادنبه، اظهار داشت: عمل به وصیت نامه شهدا بهترین راه برای حفظ نفس از خطرات نفسانی است.
وی با بیان اینکه حرکت در مسیر شهدا، ضامن بقای نظام و حافظ نسل جوان از انحراف و گمراهی است، گفت: عشق شهدا به سرور شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و بی‌بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) در دنیا باعث می‌شود تا  مجاهدان فی سبیل الله با عنایت ائمه اطهار(ع) بدون هیچ‎گونه ترس و واهمه‌ای به قلب دشمن یورش ببرند.
حجت‌پناه عضویت در بسیج را افتخار دانست و گفت: تطبیق کار و فعالیت با تلاش رزمندگان دوران دفاع مقدس، روحیه اخلاص و جهاد فی سبیل‌الله را مضاعف می‌کند.
این استاد حوزه با تأکید بر اینکه بسیج زیباترین و غنی‌ترین تشکلی است که در شناسنامه بشری نوشته شده است، گفت: اگر حضور مقتدرانه و شجاعانه بسیج در دوران هشت سال دفاع مقدس نبود، ملت ایران در این جنگ نابرابر پیروز نمی‌شد.
وی به جنگ نرم دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: امروزه دشمن تلاش می‌کند تا از طریق وسائل ارتباط جمعی و رسانه‌ها با هجمه‌ عظیمی از تبلیغات سوء فرهنگی، باورهای و اعتقادات مذهبی کشور را مورد هجوم قرار بدهد.
حجت‌پناه ادامه داد: جنگ نرم یک جنگ زیرپوستی و درونی است که دشمن نه با وسائل گرم و ماشین‌‌آلات جنگی بلکه از طریق نفوذ در عقاید و باورهای مردم کشور، آنها را با هدف‌های پلید خود همراه می‌کند.
وی به پیشینه‌ تاریخی بسیج در صدر اسلام اشاره کرد و گفت: نخستین فعالیت‌های جدی در راستای شکل‌‌گیری بسیج در صدر اسلام پایه‌‌ریزی شد و فرهنگ بسیج در اصل ریشه در فرهنگ فاطمی دارد.
حجت‌پناه با اشاره به نقش تأثیرگذار زنان بسیجی در راستای پیشبرد اهداف عالیه اسلام و انقلاب گفت: حضور فعال و گسترده بانوان در تمامی صحنه‌های حساس چه در تاریخ صدر اسلام و چه در مقاطع تاریخی کشور بر همگان واضح و روشن است.
وی با تأکید بر نقش بسیج و بسیجیان در تنویر افکار عمومی جامعه به ویژه جوانان، افزود: امروز بسیج وظیفه‌ای سنگین‌تر از هشت سال دفاع مقدس برعهده دارند چراکه علاوه بر شناسایی و مقابله با تهدیدات نرم دشمن باید با ارائه اطلاعات و آگاهی لازم بستر را برای رویارویی با این تهدیدات در جامعه فراهم کنند
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول