اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج مداحان گلستان:

هیئت رزمندگان برای تاثیرگذار بودن باید به روز باشد‌

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج مداحان گلستان گفت: هیئت رزمندگان می‎خواهد محور و تاثیر‌گذار بر دیگر هیئت‎ها باشد و برای تحقق این امر می‎طلبد که به روز و در قالبی نو باشد.

هیئت رزمندگان برای تاثیرگذار بودن باید به روز باشد‌
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمد پسرک‎لو بعد از ظهر امروز در همایش منادیان عاشورایی و یادواره مداحان شهید بهمن واحدی، محمود کیاء ‌و حاج اسدالله بالاجاده اظهار کرد: ضرورت برگزاری این برنامه‎ها به دلیل هم‎اندیشی و زنده‎نگاه داشتن یاد شهداست.
وی با اشاره به هفته بسیج خاطرنشان کرد: در مورد جایگاه بسیج همین بس که امام خمینی با آن همه عظمت و بزرگی افتخارش این بود که یک بسیجی است و اگر امروز نیز به فرمایشات مقام معظم رهبری نگاه کنیم می‎بینیم که رهبر انقلاب می‎گوید اگر جامعه اسلامی نیاز به امنیت، کار و فعالیت در همه عرصه‎ها دارد، ضرورت بسیج برای همه اینها از اولویت اول برخوردار است.
مسئول بسیج مداحان گلستان در ادامه به ضرورت تشکیل هیئت رزمندگان اشاره کرد و گفت: در جامعه اسلامی هیئت‌های مختلفی فعال هستند و هر کدام از اینها برای متبوع کردن جامعه نقش ایفا می‎کنند.
پسرک‎لو افزود: هیئت رزمندگان یک نقش در دوران دفاع مقدس داشته‎اند و در جبهه‎ها از لحاظ معنوی یک ماموریت سنگینی را به مرحله اجرا گذاشتند و بعد از جنگ سخت نیز نیاز بود رزمندگان برای ساختن جوانان در عرصه دین در جنگ نرم ورود پیدا کنند.
مسئول بسیج مداحان گلستان به همفکری و هم‌اندیشی در این عرصه تاکید کرد و گفت: امروز برای تفکر دینی بسیاری از  دشمنان از جمله جریان انحرافی قد علم کرده‎اند و دین و دین‎مداری سخت شده ‎است و اگر تفکرات در این زمینه رشد نکند قطعا ما دچار مشکل خواهیم شد.
وی عنوان کرد: هیئت رزمندگان باید با دیگر هیئت‎ها متفاوت‎تر باشد و آنها در شیوه و روش به ما نگاه کنند و ما نمی‎توانیم مراسمی با محتوای سبک برگزار کنیم.
پسرک‎لو به ضرورت بهره‎مندی اعضای این هیئت از علوم دینی و علمی تاکید کرد و گفت: هیئت رزمندگان باید تنوع برنامه را داشته باشد تا بتواند ذائقه مردم را به سمت متبوع سوق دهد که این کار بسیار سخت است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول