اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نفرات برتر نخستین جشنواره امام حسین (ع) معرفی شدند

خبرگزاری فارس: نفرات برتر نخستین جشنواره فرهنگی هنری امام حسین (ع) در تبریز معرفی شدند.

نفرات برتر نخستین جشنواره امام حسین (ع) معرفی شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، آیین اختتامیه نخستین جشنواره منطقه‌ای فرهنگی هنری امام حسین (ع) در مجتمع سینمایی 22 بهمن تبریز برگزار شد و طی آن در بخش خوشنویسی "مقصود استادی" از مرند در رشته نقاشی خط به‌عنوان نفر اول، "فراز ارجمند" از تبریز و "ابراهیم زینالی" از ارومیه در رشته نقاشی خط به طور مشترک به‌عنوان نفر دوم، "رقیه آزاد" از اردبیل در رشته نقاشی خط شایسته تقدیر، "یحیی جاویدان" از نقده در رشته ثلث به‌عنوان نفر سوم، "صابر صفایی" از اردبیل در رشته نسخ به‌عنوان نفر اول، "محمد قیاسی‌تبریز" از تبریز و "زهرا اشعارقدیم" از تبریز در رشته نسخ به طور مشترک به عنوان نفر دوم، "شبنم پاشازاده" از تبریز و " نقی ریاحی" از زنجان در رشته شکسته نستعلیق به طور مشترک به عنوان نفر اول، "شهرام روحی" از تبریز و"یونس آتشبار" از مراغه در رشته شکسته نستعلیق به طور مشترک به عنوان نفر دوم، "رضا بناگذار" از تبریز در رشته شکسته نستعلیق به‌عنوان نفر سوم، "ابراهیم نظری" از تبریز و "محمدرضا بایرام‌پور" از اردبیل در رشته نستعلیق به طور مشترک به‌عنوان نفر اول، "پیروز پاینده" از تبریز و "محمود امیدی" از تکاب در رشته نستعلیق به طور مشترک به عنوان نفر دوم، "حسن جوادی آذر" از مشکین‌شهر و  "داود مویدستا" از تبریز و "وحید رزاقی" از تبریز  در رشته نستعلیق به طور مشترک به عنوان نفر سوم و "احسان زرگری‌پور" از تبریز در رشته نستعلیق شایسته تقدیر شناخته شدند.
در بخش فیلمنامه؛ "اکبر محمودی‌شریعت" از تبریز به‌عنوان نفر اول، "امیر مرتضوی" از تبریز به عنوان نفر دوم، "وحید حسینی نامی" از تبریز به عنوان نفر سوم، "علیرضا صفری" از تبریز به عنوان نفر چهارم و "معصومه جعفرزاده" از کلیبر به عنوان نفر پنجم معرفی شدند.
در بخش عکس؛ "طاهره نوبهار" از تبریز به عنوان نفر اول، "جاوید خدمتی" از اردبیل به‌عنوان نفر دوم، "غلامحسین شکرانی" از اردبیل به عنوان نفر سوم، "هادی فهیمی" از تبریز به عنوان نفر چهارم و "عبدالرحمن مجرد" از اردبیل به عنوان نفر پنجم شناخته شدند.
در بخش داستان کوتاه، "سیده زهره میرحسین‌عیسی‌خانی" از زنجان به‌عنوان نفر دوم، "فاطمه قشمی" از زنجان و "مجید راستی" از تبریز به طور مشترک به عنوان نفر سوم، "شاهین فرخنده" از تبریز ، "سیدحیدرعلی آران" از ارومیه و "داود خدایی" از تبریز شایسته تقدیر معرفی شدند.
در بخش شعر و بدون رتبه بندی "کبری سلیمانی" از زنجان، "محمود مرادی" از مرند، "عبدالله اصلی" از تبریز، "هادی لزیری" از تبریز، "عباس شبخیز" از تبریز، "بابک اسلامی" از اهر، "کاظم نظری‌بقا" از اردبیل، "ناصر ولایی" از زنجان و "امیرحسین دوست‌زاده" از تبریز شایسته تقدیر شناخته شدند.
در بخش انتخاب کتاب نمونه "ربعلی بلبلی" از اردبیل، "مجتبی زادصادق" از تبریز" و "سعید طالبی‌نیا" از تبریز شایسته تقدیر معرفی شدند.
در بخش خلاصه‌نویسی کتاب؛ "علی‌اکبر ساجدی" از تبریز و "محمدعلی قلی‌زاده" از تبریز به طور مشترک به‌عنوان  نفر اول، "اکبر ولی‌پور" از تبریز و "آیناز رستمی" از تبریز و "سهیلا عالی" از تبریز به طور مشترک به عنوان نفر دوم، "حمید کوهی اصل" از کلیبر و "مینا وجدانی‌بنام" از تبریز و "علی رضایی" از تبریز به طور مشترک به عنوان نفر سوم و  "مریم مهراجی" از خوی، "محمدجلیل‌نژادهوشمند" از تبریز و "زهرا احمدی" از تبریز شایسته تقدیر شناخته شدند.
در بخش ابتهال؛ "صمد محمدپور" از ارومیه به‌عنوان نفر  اول، "شهرام رحمانی" از پارس‌آباد  به‌عنوان نفر دوم، "محمدعلی پورشهلا" از تبریز به عنوان نفر سوم معرفی شدند.
در بخش تواشیح؛ "وکیلی" از تبریز به‌عنوان نفر اول، "محسنی"  از تبریز به‌عنوان نفر دوم و "مهدی اسماعیل‌نژاد" از هشترود به‌عنوان نفر سوم،  "حسن شکری‌‌جدا"  از پارس‌آباد به عنوان نفر چهارم، "محمودی" از تکاب به عنوان نفر پنجم شناخته شدند.
در بخش مداحی و ابتهال؛ "اکبر قنبرزاده" از تبریز به‌عنوان نفر دوم، "جلال اسماعیلی" از مشکین شهر به‌عنوان نفر سوم، "محمدعلی کامیار" از میانه به عنوان نفر چهارم و "مسعود سلیمانی" از تبریز به عنوان نفر پنجم شناخته شدند.
بر اساس این گزارش، در آیین اختتامیه نخستین جشنواره فرهنگی هنری امام حسین (ع) 72 اثر در زمینه خوشنویسی، شعر، فیلمنامه، مداحی،‌تواشیح،‌ابتهال، انتخاب کتاب نمونه، داستان کوتاه و خلاصه‌نویسی کتاب معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول