اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مانور گردان 412 امام حسین (ع) عنبرآباد برگزار شد

خبرگزاری فارس: مانور گردان 412 امام حسین (ع) شهرستان عنبرآباد برگزار شد.

مانور گردان 412 امام حسین (ع) عنبرآباد برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علی سالاری فرمانده گردان 412 امام حسین (ع) شهرستان عنبرآباد ظهر امروز در جمع بسیجیان این گردان اظهار داشت: این گردان در اواخر سال 87 تأسیس شد و توانسته تاکنون بیش از یک هزار و 300 نفر از بسیجیان را آموزش دهد.
وی بیان داشت: این بسیجیان در این مدت آموزش‌های تکمیلی را دیده‌اند و آمادگی کامل دارند که هر کجا نیاز باشد، وارد عمل شده و آن را به بهترین نحو به پایان می‌برند.
سالاری افزود: از سال 87 تاکنون هشت دوره آموزش تکمیلی ویژه بسیجیان شهرستان عنبرآباد از طریق این گردان برگزار شده است.
وی تصریح کرد: گردان 412 امام حسین (ع) عنبرآباد مأموریت دارد تا برای حفظ و تداوم ارزش‌های انقلاب آموزش‌های لازم برای جوانان بسیجی و ساماندهی این نیروها فراهم کند.
سالاری اظهار داشت: بسیجیان این گردان تاکنون براساس فرمان‌های رهبر معظم انقلاب آمادگی کامل را برای مقابله با تهاجم‌های فرهنگی و ضددینی دارد و در صورت لزوم وارد صحنه شود.
وی افزود: جوانان بسیجی شهرستان عنبرآباد بصیرتی را که رهبر معظم انقلاب تأکید دارند، مدنظر قرار داده و گوش به فرمان ایشان و در تمام صحنه‌های انقلاب آماده هستند.
سالاری بسیجیان را بهترین انسان‌های جامعه دانست و گفت: بسیجیان در تمام دوران دفاع مقدس به عنوان اصلی‌ترین نیروها انجام وظیفه کردند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول