اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل خواستار شد؛

ضرورت راه‌اندازی کتابخانه تخصصی امام حسین (ع) در اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: ما با توجه به بافت خاص فرهنگی و دینی استان خود نیاز به تشکیل کتابخانه تخصصی با نام مبارک امام حسین (ع) داریم.

ضرورت راه‌اندازی کتابخانه تخصصی امام حسین (ع) در اردبیل
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده در جلسه مشترک با نهاد کتابخانه‌های عمومی استان اظهار داشت: پژوهشگران، طلاب و دانشجویان ما باید بتوانند در حوزه دین و عاشوراپژوهی به صورت تخصصی به تحقیق و پژوهش بپردازند.
وی گفت: وظیفه اصلی کتابخانه عمومی فراهم کردن تمامی منابع مورد لزوم برای رفع نیازهای افراد و گروه‌های مختلف جامعه است تا بتواند از طریق مطالعه آنها نیازهای آموزشی و اطلاعاتی خود را رفع کرده و به صورتی سالم اوقات فراغت خود را پر کند.
این مسئول تصریح کرد: کتابخانه‌های عمومی یکی از ابزارهای اصلی توسعه فرهنگی در جوامع کنونی است و می‌تواند در توسعه نیروی انسانی نقش اساسی ایفا کند.
ستوده افزود: کتابخانه‌های عمومی استان از لحاظ منابع دست اول در انجام طرح‌های پژوهشی و نیز خدمات‌رسانی کتابخوانی و کتابداری به ارباب رجوع از وضعیت ایده‌آل و خوبی برخوردار است که روز به روز رو به بهبود و پیشرفت است.
این مسئول مطالعه و کتاب را عامل مهمی در رشد فردی و فرهنگی خواند و گفت: در سال گذشته با توجه به اعتبار تخصیصی به کتابخانه‌های مساجد روستایی اقدام به تجهیز و تقویت کتابخانه‌های شبستان دینی کردیم.
وی اظهار داشت: در حال حاضر 61 کتابخانه مساجد روستایی و تخصصی حوزه دین وابسته به اداره کل تبلیغات اسلامی وجود دارد که مشغول خدمات‌رسانی در حوزه فرهنگ دینی به عموم مردم هستند.
ستوده ادامه داد: در سال گذشته برای کتابخانه فرق و مذاهب منطقه ویژه هشتجین شهرستان خلخال مبلغ 50 میلیون ریال هزینه شده است که در قالب خرید کتاب و تجهیزات مربوط به کتابخانه صورت گرفته است که با هدف پژوهش در زمینه مذاهب اسلامی این امر تحقق یافته است.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول