اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فجر فارس:

رهرو امام حسین (ع) باید رهرو ولایت باشد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: رهرو امام حسین (ع) باید رهرو و گوش به فرمان ولایت باشد.

رهرو امام حسین (ع) باید رهرو ولایت باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، غلامحسین غیب‌پرور بعد از ظهر امروز در همایش فریضه بزرگ بصیرت‌افزایی که توسط نواحی چهارگانه سپاه شیراز به مناسبت آغاز ماه محرم و هفته بسیج برگزار شد، اظهار داشت: اتفاقات جامعه امروز ماجراهای امام حسین (ع) و یزید است تمام کسانی که می‌خواهند نوکری اباعبدالله حسین (ع) را بکنند باید تکلیف خود را نیز مشخص کرده تا مردم بدانند رابطه آنان با یزیدیان چگونه است.
غیب پرور ادامه داد: برخی از افراد در جامعه در روز روشن فانوس به دست گرفته و حرکت می‌کنند و مسیر خود را نیز مشخص نکرده‌اند و به دنبال راه روشن می‌گردند.
وی بیان داشت: راه امام حسین (ع) راه ولایت مطلقه فقیه است و راه دومی نیز ندارد و باید ارادت‌ها به سیدالشهدا (ع) ثابت شود.
فرمانده سپاه فجر استان فارس، خاطرنشان کرد: امروز ولایت فقیه استمراری از حرکت ابا‌عبدالله است و باید این مهم مورد توجه قرار گیرد.
فرمانده سپاه فجر استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود به هفته و روز بسیج اشاره کرد و افزود: امام‌باورترین افراد گروه‌های ویژه بسیجیان بودند و امروز نیز در خط مقدم دفاع ارتش‌های اسلامی هستند و افتخارشان نوکری است.
غیب‌پرور اضافه کرد: تمام سرمایه و افتخار بسیجیان این است که متصل به زمزم ولایت و حسینی هستند.
وی ادامه داد: امروز مهم‌ترین مسئله برای مردم و بسیجیان و بالاترین معروف حفظ جمهوری اسلامی است.
این یادگار دوران دفاع مقدس به توطئه‌های دشمنان اشاره و اظهار داشت: در این شهر و استان برخی‌ها نیز خود را به خواب زده‌اند و می‌خواهند برد انقلاب را متوقف کنند.
غیب‌پرور گفت: فتنه‌گران 88 نیز آمده بودند تا جمهوری اسلامی را از بین ببرند و باید با بصیرت و هم‌افزایی جمهوری اسلامی از ارزش‌های آن دفاع کنیم.
وی همچنین در مورد ماه محرم نیز بیان داشت: محرم امسال باید ماهی برای حقیقت عاشورا و صیانت از انقلاب باشد.
فرمانده سپاه فجر استان فارس خاطرنشان کرد: آنچه از اسلام مانده به واسطه نهضت بزرگ اباعبدالله است و باید درس عاشورا را به مردم آموخت.
وی اضافه کرد: در شهر شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) نیز باید مسئولان هیئت‌های عزاداری طوری برنامه‌ریزی کنند که یک روز از تاسوعا و یا عاشورای حسینی تمام هیئت‌ها در صحن مطهر احمدبن موسی (ع) بدون آوردن علم و کتل‌های خود مانند شهرهای دیگر کشور از جمله زنجان دور یکدیگر جمع شده و با اتحاد تمام به عزاداری بپردازند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول