اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشگاه قم:

بی­هنران فتنه به دلسوزان انقلاب تبدیل شده­اند

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشگاه قم گفت: این روزها که دو سال از زمان فتنه 88 گذشته است، بی­هنران دیروز مدعیان امروز شده­اند و ساکتین دیروز به دلسوزان امروز تبدیل شده­اند و در پی به دست آوردن مصادر کلیدی امت اسلام هستند.

بی­هنران فتنه به دلسوزان انقلاب تبدیل شده­اند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، امین کیانی چهارشنبه شب در همایش پرچمداران بصیرت در تالار مفید دانشگاه قم خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) همواره تاکید داشتند که باید دولت جمهوری اسلامی تمام سعی خود را در اداره هرچه بهتر مردم انجام دهد اما این به آن معنی نیست که مردم و مسئولان خود را به مسائل مادی مشغول کرده و از صدور انقلاب اسلامی غافل شوند.
وی با اشاره به شرایط جهان پیش از پیروزی انقلاب گفت: بخش عمده‌ای از مردم دنیا در آن زمان از دین­های الهی گریخته­اند و به بودا و کمونیسم گرویده بوده­اند.
مسئول بسیج دانشگاه قم ادامه داد: دنیای مسیحیت با مدیریت یهود مشترک شده و همان دین شرک آلود را نیز از اداره جامعه ناتوان دیده و به انزوا کشاندند.
وی با اشاره به اینکه در آن شرایط از اسلام جز یک عثمانی و ایران چیزی نمانده بود، ادامه داد: انگلیس با ترفندهایی مانند دین‌سازی، فرهنگ‌سازی و تفرقه جهان اسلام را به جزیره­های کوچک مانند ترکیه، عراق، اردن و لبنان تقسیم کرده بود.
کیانی در خصوص سرنوشت هر یک از این کشورها گفت: ترکیه را به لائیک­ها سپردند تا بردن نام خدا و دین در سرزمین مسلمانان جرم محسوب شود.
وی افزود: لبنان را مرکز فساد کرده، فلسطین در اختیار صهیونیسم قرار گرفت و ایران را به یک دولت سرسپرده واگذار کردند.
وی ابراز داشت: در چنین شرایطی اگر رهبری عالمانه شخصی مانند امام خمینی(ره) نبود همه شرایط برای از بین رفتن اسلام به طور کامل آماده بود.
مسئول بسیج دانشگاه قم خاطرنشان کرد: ناگهان زلزله­ای رخ داد، جزیره ثبات لرزید و امام خمینی(ره) به خروش آمده جهان از هم گسیخته اسلام را با هم متحد کرد.
وی عنوان کرد: هم‌اکنون نیز تحرکات ملت­های مسلمان در مقابل دولت‌های وابسته و خود‌باخته خود از یک سو و تحرک ملت ایران با نقش مستقیم رهبر معظم انقلاب در تدارک و تجمیع ظرفیت­های انقلاب اسلامی و جلوگیری از انحراف ملت­های بیدار شده با آرمان­های خویش، نشان دهنده نقش انقلاب اسلامی در ایجاد تحولات اساسی در جهان اسلام است.
کیانی یاد­آور شد: از صدر اسلام تا‌کنون هیچگاه مانند امروز مسلمین در مقابل مستکبران نایستاده و اینچنین بر ریشه­های اعتقادی خویش نتافته­اند.
وی افزود: یکی از مسائل مهمی که ملت ایران در پیش روی خود دارد، بحث انتخابات است، همانطور که دیدیم فتنه 88 به بهانه نتیجه انتخابات ریاست جمهوری رونمایی شد.
مسئول بسیج دانشگاه قم ادامه داد: در این میان عده­ای از خواص عالمانه یا جاهلانه قد و اندازه فتنه را نادیده گرفته و امت و رهبری را در این زمینه تنها گذاشتند.
وی گفت: این روزها که دو سال از زمان گذشته است، بی­هنران دیروز مدعیان امروز شده­ و ساکتین دیروز به دلسوزان امروز تبدیل شده­اند و در پی به دست آوردن مصادر کلیدی امت اسلام هستند.
کیانی ابراز داشت: انتخاب اصلح در انتخابات شاخص­هایی دارد که مهم‌ترین آن شاخصه­ها ایمان، هویت، ولایت‌پذیری، عدالت‌محوری، پاسخگویی و ساده‌زیستی است.
وی تاکید کرد: آنچه در جمهوری اسلامی ره‌یافت و دستاورد برای ملت ایران است مردم‌سالاری دینی است.
وی در پایان اظهار داشت: اگر در غرب مسئولان پشت به مردم خودشان دارند، در ایران مردم و مسئولان با هم در صحنه هستند و یکپارچه در مقابل دشمن ایستاده­اند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول