اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان:

ترس گسترش انقلاب اسلامی در جهان آمریکا را به وحشت انداخته/ دشمن از جایگاه سپاه می‌ترسد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان گفت: امریکا و اسرائیل از ترس گسترش نفوذ انقلاب اسلامی در جهان این طور عریان به شخصیت‌های نظامی و سپاهی ما تاخته که این نشان از وحشت دشمن از قدرت جمهوری اسلامی ایران دارد.

ترس گسترش انقلاب اسلامی در جهان آمریکا را به وحشت انداخته/ دشمن از جایگاه سپاه می‌ترسد
محمد مهدی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به این سؤال مبنی بر اینکه با توجه به اظهارات اخیر فرمانده نیروی زمینی ارتش آمریکا در ارتباط با ترور فرماندهان سپاه ایران، با توجه به اینکه شما مسئول تأمین امنیت استان هستید تا چه میزان این تهدیدها را جدی می‌دانید، اظهار داشت: قدرت دشمن کمتر از چیزی است که بیان می‌کند و ما در استان با وجود مراکز هسته‌ای و نظامی مهم در حوزه‌های امنیتی و نظامی اشراف کامل داریم و به دلیل همین احاطه دشمن تاکنون نتوانسته تهدیدی را برای مراکز حیاتی و نظامی ما داشته باشد.
وی تاکید کرد: اما نباید دشمن را دست کم گرفت، چرا که آن‌ها تمامی راه های نفوذ و ضربه به نظام جمهوری اسلامی را امتحان می‌کنند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان با اشاره به اینکه تهدید به ترور فرماندهان سپاه ایران از سوی آمریکایی‌ها بیشتر جنبه روانی و تبلیغاتی دارد، تصریح کرد: دشمن با سازماندهی شخصیت‌های شاخص و ارزشی نظام ایران را مورد هدف قرار داده و به دنبال تحت فشار قرار دادن سپاه و ارتش ما است.
وی ادامه داد: دشمن نیروهای ارزشی را در فشار روانی قرار می‌دهد و سخت در اشتباه است.
اسماعیلی تصریح کرد: سرداران سپاه که در سطح کشور فعال هستند با بی اعتنایی کامل به این اظهار نظرها کار خودشان را انجام می‌دهند و با این تهدیدها هیچ اخلالی در سیستم نظامی کشور پدید نمی‌آید، بلکه انگیزه‌ها مصمم می‌شود و سپاهیان که فرزندان نظام جمهوری اسلامی هستند، در همه عرصه‌ها حضور دارند.
 
*دشمن از جایگاه سپاه می‌ترسد
وی تاکید کرد: بار تبلیغات روانی و کار گسترده‌ای که دشمن آغاز کرده به دلیل هراس از جایگاه سپاه و حوزه تأثیر‌گذاری و محدود کردن تأثیرهای سپاه است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگار فارس که آیا این فعالیت‌های دشمن به دلیل نزدیکی به انتخابات مجلس شورای اسلامی است، بیان داشت: پروژه‌های تهدیدی که دشمن تعریف کرده در حوزه داخلی و خارجی نمود دارد.
وی افزود: دشمن درصدد است در حوزه داخلی یک سری از جنبش‌های حامی انقلاب را تضعیف کند و کشورهایی را که به نوعی در حوزه استراتژیک با ایران روابط دوستانه‌ای دارند را دچار تردید کند.
اسماعیلی اظهار داشت: آمریکا و اسرائیل از ترس گسترش نفوذ انقلاب اسلامی در جهان این طور عریان به شخصیت‌های نظامی و سپاهی ما تاخته که این نشان از وحشت دشمن از قدرت جمهوری اسلامی ایران دارد.
وی اضافه کرد: دشمن در حوزه داخلی با توجه به شکست فتنه بزرگ سال 88 دیگر امیدی به نقش آفرینی شخصیت‌های فتنه گر و منحرف ندارد چرا که انقلاب در قالب اجتماعات بزرگ مردمی آنها را تصفیه کرد و افرادی که به نوعی نقش ستون پنجم دشمن را بازی می‌کردند، دیگر نمی‌توانند اقدامی انجام دهند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول