اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد اقامه نماز آستارا:

نماز عامل بازدارنده اختلاس‌های میلیاردی است

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد اقامه نماز آستارا گفت: نماز عامل بازدارنده از اختلاس‌های میلیاردی است.

نماز عامل بازدارنده اختلاس‌های میلیاردی است
به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، علی پورواجد ظهر امروز در جلسه ستاد اقامه نماز این شهرستان، نماز را ویژگی تمام انسان‌های بسیجی خواند و اظهار داشت: بسیجی بودن تنها به معنای گرفتن اسلحه به دست نیست بلکه به معنای تفکر الهی داشتن است.
وی، نماز را ریسمان اصلی ارتباط با خداوند دانست و افزود: اگر فرهنگ نماز طوری در جامعه نهادینه شود که تمام دانشجویان، کارمندان، مدیران و مسئولان ما نیز بسیجی واقعی باشند دیگر هرگز با اختلاس‌های بزرگ مانند اختلاس سه هزار میلیارد تومانی در جامعه مواجه نمی‌شویم.
پورواجد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در اجلاس سراسری  نماز در کشور، بیان داشت: اساس نظام جمهوری اسلامی بر پایه اقامه نماز در جامعه بنا نهاده شده و در راس این نظام یک شخص نمازخوان قرار دارد.
وی، خواستار نهادینه شدن فرهنگ نماز در تمام اداره‌ها به ویژه ارگان بزرگ آموزش و پرورش شد و اذعان داشت: امیدواریم کارگاه آموزش احکام و قرائت صحیح نماز در این ارگان طبق برنامه تعیین شده برگزار شود.

*رستگاری انسان در گرو عبادت و بندگی خالصانه خداوند است
رئیس اداره تبلیغات اسلامی آستارا نیز در این جلسه بر لزوم اقامه نماز و داشتن اخلاص در تمام عبادات انسان تاکید کرد.
حجت‌الاسلام حسن ملائکی گیلانی، اخلاص را شرط اصلی قبولی تمام عبادات انسان به ویژه نماز دانست و گفت: در طول تاریخ هر عملی که با اخلاص انجام شده جاودانه باقی مانده و تمام اعمالی که با نیت غیرالهی و شخصی انجام شود از یادها می‌رود.
وی با اشاره به هدف اصلی قیام امام حسین (ع) در انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر و اقامه نماز، تصریح کرد: رستگاری انسان در گرو عبادت و بندگی خالصانه خداوند بوده و با توجه به اینکه عزت اصلی از خداوند است انسان مومن با عبادت خداوند عزت پیدا می‌کند.
ملائکی گیلانی افزود: انسان باید اعمال خوب و نیکو داشته باشد و تمام کارهایش برای خداوند باشد در غیر این صورت دچار خسران و ضرر می‌شود.
وی، خواستار اقامه صحیح نماز، رعایت اخلاق اسلامی و مدارای تمام مدیران با زیردستان در اداره‌ها و ارگان‌ها شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول