اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

مردم مسیر خود را از فتنه جدا کرده‌اند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: مردم ایران اسلامی مسیر خود را از فتنه جدا کرده‌اند.

مردم مسیر خود را از فتنه جدا کرده‌اند
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علیرضا قاسمی‏فرزاد پیش از ظهر امروز در جمع شماری از مسئولان شهرستان دماوند اظهار داشت: وجود قدرت‏طلبی و زیاده‏خواهی برخی باعث شد تا فتنه 88 شکل بگیرد؛ زیرا آنها منافع فردی را بر رای و نظر مردم ترجیح دادند.
وی تصریح کرد: اما وجود خورشید انقلاب یعنی مقام معظم رهبری باعث شد تا انقلاب در مسیر خود هیچ‏گونه انحرافی پیدا نکند و همچنان بر صلابت در این مسیر به پیش رود.
قاسمی‏فرزاد بیان داشت: مردم هیچ‏گاه دچار انحراف نشده‏اند؛ چراکه همواره پیرو ولایت بوده‏اند و این حرکت در مسیر ولایت فقیه در 9 دی ماه سال 88 با حماسه‏ای که خلق کردند، جلوه‏گر شد.
وی یادآور شد: مردم به سرعت مسیر خود را از فتنه جدا ساختند و اعلام داشتند که تحت هیچ شرایطی از راه مقدسی که در پیش گرفته‏اند، منحرف نخواهند شد.
فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به تهدیدهای دشمن و در راس آن آمریکا که با ترفندهای
مختلف قصد صدمه زدن به جمهوری اسلامی را دارد، تاکید کرد: با پیش رو داشتن نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باید بیش از پیش مراقب توطئه‏ها و دشمنی‏های استکبار حهانی باشیم.
نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند از روحانیت، وعاظ و هیئت‏های مذهبی، مساجد و تکایا خواست تا در این مجالس مردم را به حضور پرشور در صحنه انتخابات تشویق و آنان را از توطئه‏های دشمن و ترفندهای آن آگاه سازند.
وی هدف دشمن از مطرح ساختن موضوعات حقوق بشر، تروریسم و انرژی هسته‏ای ضد کشورمان و نیز تحریک عوامل داخلی برای ایجاد یاس، ناامیدی و عدم حضور گسترده مردم در انتخابات عنوان کرد.
قاسمی‏فرزاد ادامه داد: با بصیرت و آگاهی است که می‏توان این تهدیدها را شناخت و برای مقابله با آن آماده شد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول