اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز؛

یادواره 5 زن شهید بهار برگزار شد

خبرگزاری فارس: مراسم یادواره پنج زن شهیده شهرستان بهار در روستای گنج تپه برگزار شد.

یادواره 5 زن شهید بهار برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، امروز مراسم یادواره پنج زن شهیده شهرستان بهار در روستای گنج تپه برگزار شد.
مدیر حوزه علمیه آیت‌الله بهاری شهرستان بهار در این مراسم اظهار کرد: شهدا در دوران دفاع مقدس برای ایران عزت و عظمتی ماندگار خلق کردند که تا ابد زنده و جاوید خواهد ماند.
حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اصغر زارعی ادامه داد: در مورد مسائل زنان اندیشه امام (ره) و نظر مقام معظم رهبری برای همگان ملاک است و باید با استعانت از خدا، الگویی از زن مسلمان ارائه دهیم که توانایی ایجاد و انجام نقش‌ها و رسالت‌های مختلف را در جامعه دارا باشد.
وی گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس بانوان نیز در کنار رزمندگان اسلام به مبارزه با دشمن می‌پرداختند و زمینه‌ساز پیروزی ایران اسلامی را فراهم کردند.
مدیر حوزه علمیه آیت‌الله بهاری شهرستان بهار افزود: اغلب بانوان در پشت جبهه فعالیت‌های فراوانی انجام می‌دادند که اثرات بسزایی در پشتیبانی جنگ داشت.
وی در پایان سخنانش الگوی زنان و مردان جامعه را حضرت زهرا(س) و ائمه اطهار(ع) ذکر کرد و ابراز کرد: زنان همانگونه که در پیروزی و شکل‌گیری انقلاب اسلامی نقش مثبت فراوانی داشتند در طول دوران جنگ نیز با صبر و بردباری خود خدمات فراوانی را به نظام ارائه دادند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول