اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه علمیه بازفت:

ساختار بسیج مردم‌گرا و خودباور است

خبرگزاری فارس: مدیر حوزه علمیه بازفت گفت: بسیج ساختاری مردم‌گرا، دین‌محور، پویا، انعطاف‌پذیر و خودباور دارد.

ساختار بسیج مردم‌گرا و خودباور است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام قباد نکویی پیش ازظهر امروز در همایش فرماندهان بسیج و ائمه جماعات در کوهرنگ، اظهار داشت: دلاورمردی‌های بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس زینت بخش تاریخ افتخارات ایرانیان مسلمان است.
وی افزود: رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی‌های فرزندان این مرز و بوم در قالب بسیج مردمی هرگز فراموش شدنی نیست.
نکویی ادامه داد: هیچ زبان و قلمی نمی‌تواند ازخودگذشتگی فرزندان روح الله(ره) را بنگارد و هیچ دوربینی نمی‌تواند احساسات پاک جوانان بسیج را به تصویر بکشد.
مدیر حوزه علمیه بازفت گفت: بسیج مظهر خدمت صادقانه و بی‌توقع در کشور است و هرجا کاری نیمه تمام مانده، این دست بسیج است که آنرا به پایان می‌رساند.
وی در ادامه با اشاره به نقش و جایگاه بسیج در جامعه، افزود: امروزه بسیج با رویکرد فرهنگی، علمی و سیاسی در تمامی حوزه‌ها حضوری فعال، چشم‌گیر و اثرگذار دارد.
نکویی همچنین با اشاره به حضور بسیج در عرصه‌های فرهنگی، علمی و سازندگی کشور گفت: حضور فعال بسیجیان در عرصه‌های مختلف در جای جای ایران اسلامی گویای این است که فرهنگ ایثار و نوع دوستی در میان ملت نهادینه شده و همه مردم برای توسعه و پیشرفت کشور تلاش می‌کنند.
به گفته وی بسیج با استفاده از نیروی خلاق، جوان و متعهد بسیجی در عرصه‌های مختلف در سال‌های آینده رشد و شکوفایی فزآینده‌تری را در کشور رقم خواهد زد.
مدیر حوزه علمیه بازفت به کارکردهای مختلف بسیج در کشور اشاره کرد و افزود: بسیج مایه اعتماد، اطمینان و آرامش مردم است.
وی با بیان اینکه نهاد بسیج ساختاری مردم‌گرا، دین‌محور، پویا، انعطاف‌پذیر و خودباور دارد، افزود: بسیج در طول دوران پرشکوه حضور خویش نشان داده است که نهادی مخلص است که بدون تعارف و بی‌ادعا در صحنه‌های سیاسی، اقتصادی و اعتقادی حضور دارد و در تمام صحنه‌ها آماده کسب معرفت و آگاهی است.
نکویی بسیج را راه‌ برون‌رفت از تمام مشکلات دانست و افزود: ما باید با برنامه‌ریزی دقیق بتوانیم از فعالیت‌هایی که بسیج در تمام زمینه در جامعه انجام می‌دهد به نحو مطلوب استفاده و بهره ببریم.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول