اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج دانشجویی فارس:

ولایت‌پذیری خط مشترک بسیج دانشجو و طلبه است

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان فارس گفت: خط مشترک اتحاد و یکپارچگی بسیج دانشجو و طلبه، ولایت‌پذیری آن‌ها است.

ولایت‌پذیری خط مشترک بسیج دانشجو و طلبه است
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علی خادم صبح امروز در مراسم بزرگداشت سالروز تشکیل بسیج دانشجو و طلبه که به همت سازمان بسیج دانشجویی استان فارس در تالار فجر دانشگاه شیراز برگزار شد با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: با گذشت زمان به عمق تفکر ژرف و استراتژیکی امام راحل بیشتر پی می‌بریم.
وی افزود: امام راحل بسیج را تفکری فراگیر می‌دانست که منحصر به ایران اسلامی نیست.
مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان فارس اضافه کرد: امروز شاهد انسجام و همگرایی امت اسلامی با الهام‌گیری از انقلاب اسلامی و تفکر و فرهنگ بسیجی برای رویارویی تمام‌جانبه با نظام سلطه و استکبار جهانی هستیم.
خادم مسئولیت حوزه و دانشگاه را بسیار مهم و سنگین توصیف و اضافه کرد: خط مشترک اتحاد و یکپارچگی بسیج دانشجو و طلبه ولایت‌پذیری آن‌ها است.
وی با اشاره به تهدیدات و فرصت‌های پیش روی نظام اسلامی و ماموریت‌های بسیج دانشجویی گفت: بسیج دانشجویی باید خط‌شکن مطالبات گفتمان انقلاب اسلامی باشد.
مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان فارس هدف نظام سلطه در نهایت مقابله با بیداری اسلام مردم منطقه عنوان و خاطرنشان کرد: ایستادگی مردم انقلابی و موضع‌گیری صریح و شجاعانه آن‌ها، مسئولان نظام و در راس تمام آن‌ها رهبر معظم انقلاب هیاهوی پوچ دشمن را بر ملا و آتش توپخانه تبلیغاتی و تمام عیار رسانه‌ای و عملیات روانی‌شان را فروکش کرد.
خادم ابراز داشت: امسال در سی و دومین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین، شاهد بیداری اسلامی و جنبش‌های مردمی در سراسر جهان هستیم که معادلات جدیدی را پیش روی ما قرار داده است.
وی با اشاره به تحولات اخیر و نقش آن در بیداری اسلامی و همچنین گزارش احمد شهید و آمانو بیان داشت: این کارها باعث شده است تا ملت ما در مقابل تهدیدات منسجم‌تر و به صورت واحد عمل کند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول