اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش همدان:

دشمنان به دنبال سیاه‌نمایی مسائل دینی و اعتقادی ما هستند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره مشارکت‌های مردمی و شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش همدان گفت: دشمنان امروز به دنبال سیاه‌نمایی مسائل دینی و اعتقادی ما هستند.

دشمنان به دنبال سیاه‌نمایی مسائل دینی و اعتقادی ما هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، منوچهر توسلی‌کیا پیش از ظهر امروز در همایش تجلیل از دانش‌آموزان برتر مطالعه و تحقیق و پذیرفته‌شدگان کنکور سراسری مدارس شاهد استان همدان، خطاب به دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر، اظهار کرد: شما دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر وارثان آنهایی هستید که در جنگ سخت استکبار جهانی ایستادگی کردند و رشادت‌های بی‌بدیلی آفریدند که با این وصف شما نیز باید در عرصه امروز جنگ نرم در مقابل استکبار جهانی بایستید.
وی عنوان کرد: شما فرزندان شاهد و ایثارگر امروز باید از فرصت‌ها و قابلیت‌های موجود و ارزشمند نظام اسلامی ایران در راستای باروری علم و اندیشه کشور استفاده کنید و در عرصه بین‌المللی ممتاز شوید و با این عمل به صیانت و پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی توفیق یابید.
رئیس اداره مشارکت‌های مردمی و شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان همدان گفت: وظیفه شما فرزندان شاهد و ایثارگر امروزه به مراتب سنگین‌تر از گذشته است چرا که در عرصه جنگ سخت دشمن قصد تصاحب خاک کشور را داشت اما امروز در صدد تسخیر اذهان و مغر جوانان و نوجوانان این مرز و بوم است.
وی با بیان اینکه در سه دهه پس از انقلاب شاهد پیشرفت‌ها و دستاوردهای مهمی در ایران اسلامی بوده‌ایم، گفت: رسالت امروز بسیار سنگین است و اگر غفلت کنیم هجمه دشمن ما را با خود خواهد برد که در این راستا باید ارزش خون‌های شهیدان این مرز و بوم را ارج نهیم.
توسلی‌کیا با بیان اینکه غرب در حال حاضر از مغز جهان سوم برای پیشرفت بهره می‌گیرد، تصریح کرد: با توجه به اینکه این انقلاب ثمره خون شهیدان است جوانان ما با ورود به عرصه‌های مختلف علمی می‌توانند کشور ایران اسلامی را در بین جهانیان ممتاز و الگو جلوه دهند.
وی افزود: دشمنان امروز به دنبال سیاه‌نمایی مسائل دینی و اعتقادی ما هستند که در این مسیر از هر ترفندی از جمله ماهواره، اینترنت، مسائل غیر اخلاقی در تلفن‌های همراه و ... استفاده می‌کنند تا جوانان را به انحطاط بکشانند که با این وصف شما فرزندان شاهد و ایثارگر با تمسک به دین و علم می‌توانید این توطئه‌های شوم را عقیم بگذارید.
رئیس اداره مشارکت‌های مردمی و شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان همدان متذکر شد: دشمنان ما سعی می‌کنند با ایجاد فضای شبهه و گمان غلط نسبت به انقلاب اسلامی، نهادهای قانونی ایران، ولایت فقیه و رهبری، اذهان جوانان و نوجوانان را مشوش کرده و آن‌ها را به سمت مطالبات کاذب بکشانند.
وی با بیان اینکه جوان ایرانی روحیه انقلابی و دینی خود را در هر عرصه‌ای حفظ می‌کند، ابراز کرد: جوانان ما به اصول دین اعتقاد دارند و پایبند به آن هستند و ادعاهای واهی استکبار نسبت به آنان پوشالی و بی اساس است.
توسلی با اشاره رتبه‌های زیر هزار دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر در کنکور سراسری، خاطرنشان کرد: تعداد 58 رتبه در این عرصه بسیار کم است که امیدوار هستیم در سال بعد این رقم ارتقا یابد.
وی با بیان اینکه اعتبار خوبی برای امر تحقیق و پژوهش در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: شما دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر باید به عرصه علم و پژوهش توجه شایانی داشته باشید تا به این واسطه استان همدان در کشور مطرح شود.
در پایان این مراسم از دانش‌آموزان برتر مطالعه و تحقیق و پذیرفته‌شدگان کنکور سراسری مدارس شاهد استان همدان تجلیل شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول