اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان:

فعالیت‌های قرآنی در لرستان مورد حمایت قرار می‌گیرند

خبرگزاری فارس: استاندار لرستان گفت: فعالیت‌های قرآنی در لرستان مورد حمایت قرار می‌گیرند.

فعالیت‌های قرآنی در لرستان مورد حمایت قرار می‌گیرند
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، حبیب‌الله دهمرده در جمع اعضای شورای عالی قرآن استان لرستان با تاکید بر ضرورت ارتقای فرهنگ قرآنی در جامعه، گفت: در زمینه فعالیت‌های قرآنی در لرستان، طرح‌ها و پیشنهادهای اساتید قرآنی با هدف پیشبرد فعالیت‌های قرآنی در این استان حمایت می‌شوند.
دهمرده گفت: هرگونه طرح و پیشنهاد برای پیشبرد برنامه‌های قرآنی در استان مورد استقبال قرار گرفته و حمایت می‌‌شوند.
وی اظهار داشت: قاریان و اساتید قرآنی استان می‌توانند هرگونه طرح و پیشنهاد برای پیشبرد برنامه‌های قرآنی در استان را ارائه تا زمینه عملیاتی شدن آن از طریق شورای عالی قرآنی استان فراهم شود.
استاندار لرستان با اشاره به توطئه‌های دشمنان در هجمه‌های فرهنگی و جنگ نرم، گفت: ارتقای فرهنگ قرآنی در جامعه مهم‌ترین راه مقابله با دسیسه‌های دشمن است.
دهمرده با بیان اینکه قرآن کریم منحصر به عصر و زمان و مکان خاص و حتی انسان‌های خاصی نیست، گفت: قرآن کریم مایه شفاعت و رحمت برای اهل ایمان و تمام جوامع بشری است.
دهمرده خطاب به قاریان و اساتید قرآنی لرستان اظهار داشت: در خدمت به قرآن کریم صادقانه و خالصانه گام برداشته و ضمن عمل به آیات الهی تا نمونه شاخص انسان‌های پیرو راستین حضرت محمد(ص) باشید.
در این جلسه جمعی از اساتید قرآنی و نیز قاریان ممتاز لرستان در گفت و گو با استاندار لرستان ضمن تشریح برنامه‌های قرآنی در استان، مسایل و مشکلات خود را مطرح کردند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول