اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم خبر داد:

برپایی 16 دوره تخصصی قرآن در جم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم از برپایی 16 دوره تخصصی قرآن در شهرستان جم خبر داد.

برپایی 16 دوره تخصصی قرآن در جم
به‌ گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام سید حسین سادات پیش از ظهر امروز در آیین برپایی دوره‌های تخصصی قرآن در این شهرستان اظهار داشت: ترویج فرهنگ اصیل قرآنی مهم‌ترین ماموریت مسئولان فرهنگی و به ویژه سازمان تبلیغات است و باید در این راستا اهتمام ورزیم.
وی افزود: آشنایی جوانان و نوجوانان با تعالیم قرآنی و انس و الفت نوجوانان با لفظ و معانی قرآن امری لازم است که باید مسئولان فرهنگی به این مسئله توجه داشته باشند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم از برپایی 16 دوره تخصصی قرآن در این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: به همت فعالان قرآنی و تعدادی از موسسات و مراکز قرآنی و روحانیون بومی و مستقر شهرستان، 25 دوره شامل 9 دوره عمومی و 16 دوره تخصصی قرآن کریم در جم برگزار شده و یا در حال برگزاری است.
سادات تصریح کرد: این دوره‌ها شامل روخوانی و روانخوانی، تجوید سطح یک، مفاهیم سطح یک و دو، قرائت سطح یک، دو، سه و تفسیر موضوعی در مساجد، موسسات و خانه‌های قرآنی در حال برگزاری است و توانسته است مخاطبان زیادی را جذب برنامه‌های قرآنی کند.
وی از انتشار جدول زمان‌بندی این دوره‌ها به منظور اطلاع رسانی به علاقه‌مندان خبر داد و از قرآن‌دوستان برای حضور در این دوره‌ها دعوت کرد.
رئیس تبلیغات اسلامی جم از وجود دو موسسه و 10 خانه قرآن روستایی در این شهرستان خبر داد و افزود: رایزنی و تلاش برای افزایش تعداد مراکز قرآنی شهرستان با مسئولان روستاها و فعالان قرآنی ادامه دارد و تا ثبت حداقل یک مرکز قرآنی در هر روستا ادامه خواهد داشت.
سادات گفت: باید از همه ظرفیت موجود برای گسترش فرهنگ قرآنی استفاده کنیم و هیچ فرصتی را هدر ندهیم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول