اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار پاکدشت:

مترو از مطالبات به حق مردم پاکدشت است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی ‌ـ انتظامی فرماندار شهرستان پاکدشت با اشاره به اهمیت مترو برای آسایش مردم شهرستان پاکدشت گفت: مترو از مطالبات به حق مردم پاکدشت است که با تاکید رئیس جمهور به‌زودی اجرایی می‌شود.

مترو از مطالبات به حق مردم پاکدشت است
عین‌اله تاجیک در حاشیه دیدار چهره به چهره رئیس جمهور و هیئت دولت با مردم شهرستان پاکدشت در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران ضمن تبریک هفته بسیج به مقام عظمای ولایت و بسیجیان سلحشور سفرهای استانی رئیس جمهور را منشاء برکات زیادی دانست و گفت: سفر هیئت دولت به شهرستان پاکدشت همچون دوره‌های گذشته برکاتی به همراه داشت و تکمیل پروژه‌های مصوب سفرهای گذشته اتصال بزرگراه امام علی (ع) به پاکدشت و اجرایی شدن مترو پاکدشت از جمله برکات این سفر بود.
معاون سیاسی‌ـ انتظامی فرماندار شهرستان پاکدشت افزود: ایجاد مترو و اتصال شهرستان پاکدشت به متروی تهران به عنوان یکی دیگر از مطالبات به حق مردم این شهرستان است که با حضور رئیس جمهور در این منطقه، این امر محقق شد و بر اساس تاکیدات رئیس جمهور به‌زودی وارد فاز اجرایی می شود.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: شهرستان پاکدشت به عنوان یکی از مهمترین راه‌های ترانزیتی بین شرق و غرب کشور محسوب می‌شود که لزوم ایجاد کمربندی در آن احساس می‌شد و این امر به عنوان یکی از مهمترین مطالبات مردم و مسئولان شهرستان پاکدشت محسوب می‌شود که با عنایات رئیس جمهور این مهم نیز محقق می‌شود.
تاجیک بیان داشت: ایجاد این کمربندی با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال به عنوان یکی از مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهوری به شهرستان پاکدشت به تصویب هیئت وزیران رسیده بود که در پی تاکیدات رئیس جمهور عملیات اجرایی آن به طول 30 کیلومتر در جنوب شهرستان آغاز می‌شود.
معاون سیاسی‌ـ انتظامی فرماندار شهرستان پاکدشت  با اشاره به دستاوردهای سفرهای استانی به شهرستان پاکدشت تصریح کرد: تکمیل و احداث بیمارستان 100 تختخوابی شهرستان پاکدشت از مصوبات دور اول سفر رئیس جمهوری به شهرستان بود که تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
تاجیک با اشاره به دیدار چهره به چهره رئیس جمهور و هیئت دولت با مردم شهرستان پاکدشت عنوان کرد: چند تن از وزرا و مدیران کل ادارات استان تهران با حضور در شهرداری پاکدشت در دیدار چهره به چهره با شهروندان نسبت به رفع مشکلات آنان اقدام کردند.
معاون سیاسی‌ـ انتظامی فرماندار شهرستان پاکدشت در پایان از آمادگی شهرستان پاکدشت در ارتباط با برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: شهرستان پاکدشت در حال حاضر بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات را دارد.
شهرستان پاکدشت یکی از شهرستان‌های استان تهران است.
این شهرستان در جنوب شرقی شهرستان تهران در حاشیه جاده ترانزیتی تهران - مشهد قرار دارد و مرکز آن شهر پاکدشت است. ابتدای این شهرستان شهرک فرون‌آباد و انتهای آن شهرک صنعتی علی‌آباد می‌باشد.
شهرستان پاکدشت با وسعتی معادل ۶۱۰ کیلومتر مربع حدود ۲٫۳ درصد از مساحت استان تهران را به خود اختصاص داده‌است.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول