اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لحظاتی پیش؛

رئیس جمهور وارد پاکدشت شد

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور در راستای دور چهارم سفرهای استانی هیئت دولت وارد شهر ورزشگاه شهید پازوکی پاکدشت شد.

رئیس جمهور وارد پاکدشت شد
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، لحظاتی پیش محمود احمدی‌نژاد به همراه اعضای هیئت دولت در راستای دور چهارم سفرهای استانی دولت به شهرستان پاکدشت از توابع استان تهران سفر کرد.
قربانعلی مقبلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از سفر رئیس جمهور به شهرستان پاکدشت خبر داد و اظهار داشت: رئیس جمهور در راستای دور چهارم سفرهای استانی هیئت دولت به پاکدشت سفر کرده است و بعد ورود به این شهرستان در جمع مردم پاکدشت سخنرانی می کند.
فرماندار شهرستان پاکدشت در حاشیه ورود رئیس جمهور به پاکدشت در گفت و گو با خبرنگار فارس در جنب استان تهران با اشاره به برنامه‌های این سفر گفت: رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت در این سفر با مردم ولایت‌مدار شهرستان پاکدشت دیدار چهره‌به چهره دارند.
قربانعلی مقبلی اظهار امیدواری کرد: چهارمین دور سفر رئیس جمهور و هیئت وزیران به پاکدشت مانند سفرهای قبلی دارای آثار و برکات فراوانی برای مردم این شهرستان باشد.
نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی نیز در این ارتباط در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران ادامه داد: سفرهای هیئت دولت یک فرصت مناسب برای لمس بهتر از فرصت‌ها و ظرفیت‌ها به وجود می‌آورد.
فرهاد بشیری تاکید کرد: علاوه بر اینکه سفرها برکات و دستاوردهای خوبی را به همراه دارند، ارتباط نزدیک با مردم باعث شادی با آنها می‌شود.
شهرستان پاکدشت یکی از شهرستان‌های استان تهران است. این شهرستان در جنوب شرقی شهرستان تهران در حاشیه جاده ترانزیتی تهران-مشهد قرار دارد و مرکز آن شهر پاکدشت است.
ابتدای این شهرستان شهرک فرون‌آباد و انتهای آن شهرک صنعتی علی‌آباد است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول