اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‎مناسبت هفته بسیج؛

یاد شهدای بوگر لردگان گرامی داشته شد

خبرگزاری فارس: به‎مناسبت هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این نهاد مقدس، یادواره شهدای بوگر دهستان ارمند در لردگان برگزار شد.

یاد شهدای بوگر لردگان گرامی داشته شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فرمانده سپاه ناحیه لردگان بعدازظهر امروز در این مراسم معنوی، اظهار داشت: سرپرست فرمانداری شهرستان استهبان گفت: نسل جوانان امروز به عنوان یکی از مخاطبان اصلی این یادواره‌ها، آموزه‌های بسیار ارزشمندی را از روایت دوران هشت سال دفاع مقدس و رشادت‎های شهدا که فرشتگان زمینی خوانده می‌شوند؛ کسب می‌کنند.
علیرضا اسحاقی افزود: اثرگذاری این فعالیت فرهنگی به یک منبع مهم جریان‌سازی اعتقادی اسلامی منجر می‌شود.
وی با پر اهمیت خواندن برگزاری چنین یادواره‎هایی، افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا نباید محدود به برگزاری یادواره‎ها باشد و بر همگان واجب است که هر لحظه از یاد این فرشتگان زمینی که در طول هشت سال دفاع مقدس حماسه‌ها آفریدند، غافل نشوند.
فرمانده سپاه ناحیه لردگان ترویج روحیه بسیجی و ایثارگری را در این زمان یکی از واجبات دانست و گفت: دشمنان اسلام و قرآن در همه اعصار سعی بر آن داشتند تا فرهنگ اسلامی را محو و یا آن را به انحراف بکشانند و در هر مرحله با چهره خاصی و خدعه جدیدی پا در رکاب گذاشته و خواهان نابودی فرهنگ غنی ایثار، استقامت و شهادت هستند.
وی تنها راه مقابله با جنگ نرم دشمن را اطاعت محض از ولایت فقیه و تبعیت از سفارشات امام راحل (ره) و فرامین مقام معظم رهبری دانست و افزود: این اطاعت‌پذیری موجب می‌شود تا افراد با شناخت نیرنگ‌های شرق و غرب به صورت آگاهانه موضع بگیرند.
اسحاقی همچنین از بسیج به عنوان ضامن حفظ سلامت روحی و روانی جامعه نام برد و گفت: حضور فعال بسیج و انتقال فرهنگ آن باعث سلامت روحی و روانی جامعه خواهد شد.
وی بسیجیان را مظهر عشق، ایثار و ازخودگذشتگی در جامعه دانست و گفت:‌ خلوص نیت رزمندگان نتیجه تزکیه نفس و مجاهده آنان در راه حق است و اگر امروز نام شهدا به بزرگی یاد می‌شود به دلیل رفتن آنان به راه صحیح شناخت معبود و مقتدای خود و معامله با خداوند است که امروز نیز بسیجیان گام در راه آنان گذاشته‌اند.
به مناسبت هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این نهاد مقدس، یادواره شهدای بوگر دهستان ارمند در لردگان برگزار شد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول